Alla inlägg under maj 2012

Av Felicia Hellman Olsson - 31 maj 2012 07:40

Torsdag...


Japp nu sitter man här på skolan och väntar på mina klasskompisar och vi ska förhoppningsvis göra klart vårta grupparbete. 


Och sen så åker mamma till Tälberg men några arbetskamrater det blir nog kul, för henne för att hon gör någonting annat än att vara hemma...


Kl: 16,40 

Nu är det mat dags och har sutit med spotify, för det var mer låtar på spotify på mobilen än vad det var på spotify på datan så då fick man göra om hela listan, med musik. Icke så kul men men nu ska man ha lite mat i magen så blir det har bra:)

Peace

Av Felicia Hellman Olsson - 30 maj 2012 08:21

Onsdag...


Var på Activ i går kväll, har lite träningsvärk lite här och där i kroppen, men jag trodde att jag skulle ha mer träningsvärk än vad jag har just nu. Kanske inte tog i tillräckligt mycket då. 

Får kolla om det finns mer pass som man kan ta så att det känns att man har tränat...Jag gick på Zumba, bodypump och afro, Afron var hur kul som helst, men det var synd att det var sista lektionen bara. 

Kl 17.05

Nu när jag kolade i almenakans så slog de mig att jag klar med uska utbildningen om ca 2 veckor det har gått sjukt snabbt, trodde inte att det skulle gå så här snabbt när jag satte mig fösta gånger jag satte mig i klassrummet...


Peace....

Av Felicia Hellman Olsson - 29 maj 2012 11:36

Tisdag...


Ja nu har morfar bilen, och han skulle ta bilen till en gubben som ska kolla på förardörren, och hoppas att hen kan fixa dörren:)

Av Felicia Hellman Olsson - 28 maj 2012 09:08

Måndag....


Skulle köra mamma till bussen men det vart ett missförstånd mellan mamma och mig, och det kändes inge bra men vi pratade men det kändes ingen bra när det vart ett missförstånd....Hoppas att det gå brra på hennes operation på hennes axel...



Kl 14.35 

Har pratar med mamma och operationen har gått bra men hon var slö och hade ont i axeln, så jag kände lite skuldkänslor för att jag inte körde henne till bussen och sen att hon skulle ta taxi hem, skulle villa se hur hon var efter att hon hade operationen, ville hämta henne men hon hade bestämt sig hon skulle åka taxi hem, men då hade jag en plan B, åkte och köpte choklad till henne och nu sitter jag och väntar på att  hon ska komma hem, så att jag får se hur hon mår...



Kl: 21.30

Japp sitter och fin slipar på de sista på power pointen som jag och några klasskompisar ska redovisa imorgon, och sen så har man varit så duktig att man har varit på Activ och bokat några pass i morgon, och sen så ska jag klippa håret.

Mycket att göra på en och samma dag:)

Peace...






Av Felicia Hellman Olsson - 26 maj 2012 19:12

Lördag...


Ja idag så var man löpare på Enriset och byte men en arbetskamrat och då börjar man kl 14.00 men vet icke när jag slutar men man få ju dubbelt betalt, de är ingen fy skam:)


 Peace:)

Av Felicia Hellman Olsson - 26 maj 2012 19:12

Lördag...


Ja idag så var man löpare på Enriset och byte men en arbetskamrat och då börjar man kl 14.00 men vet icke när jag slutar men man få ju dubbelt betalt, de är ingen fy skam:)


 Peace:)

Av Felicia Hellman Olsson - 25 maj 2012 10:33

Fredag...


Japp i dag ska jag och några andra ut med människor ifrån ett Servicehus till Stenö, för att det ska vara ett hälsofrämjande aktivitet, så det kommer att bli kul, kommer att fika och ta en promenad på stranden. Och desutom så är det sol och fint väder så att vi prickade alldeles rätt på dag. 


så att jag hoppas att de inte blåser så mycket ner på standen men de kommer det väl givetvis att göra men ändå men det är i allafall fint väder med sol:)

Av Felicia Hellman Olsson - 24 maj 2012 12:53

Torsdag...

Ja nu sitter man och väntar på att 2 klasskamrater ska komma och vi ska göra ett grupparbete som handlar om att vi ska skriva om hjärt- och kärlsjukdomar. 

Som är Sveriges vanligaste folksjukdom, de är lite skrämande att veta, det är kanske dags att börjar ta hand om sig själv, man vill liksom inte dö pga hjärt- och kärlsjukdom.


Och i morgon så ska vi ut med en grupp tanter och farböder ut till Stenö, de är en annan uppgift att vi ska göra något hälsofrämjande aktivitet, då valde vi äldre människor...Det kommer att bli hur kul som helst och vi ska även bjuda på fika också, så att det kommer bli röj på Stenö Campig:)


Kl: 16.00

Japp jag fick mitt nya bankkort idag, det gick snabbt var på banken i måndags och fick de i dag, hon som jag pratade med sa att jag skulle få de nästa vecka:) Och de var ett Visa för när jag kollade på internetbanken så fanns inte Visa kortet bara mastercard konstig men jag fick ett Visa de är u bra:P

Peace...

Ovido - Quiz & Flashcards