Alla inlägg under juli 2012

Av Felicia Hellman Olsson - 31 juli 2012 22:07

Tisdag....

 

Ja vad ska man säga om Tisdag?? Jo att för det första så försov jag mig, vaknade kl 06,50 och skulle vara på jobbet kl 07,00 jag hade ställt klockan på 05,45 och sen så när jag kom till jobbet så blande jag ihop Torsdags lappanrna med Tisdags lappara. Det har varit helt sjukt, det var fel person som jag duschade personen skulle duscha på Torsdag och inte på Tisdag. Denna dag har varit hel sjuk, när man sover över så blir hela dagen förstöd, helt otroligt men det är sant, ska nog ställa två klockor på Fredag så att jag kommer upp på Fredag morgon jobbar 7-13 så det är ett nice pass men kommer förmodligen att ställa två klockor. Tar de säkra före de osäkra:P

 

Puss i ljumskarna på er alla....

Av Felicia Hellman Olsson - 29 juli 2012 13:05

Söndag...

ja nu är det söndag och man jobbar och sliter och för en gång skulle så är det sol varmt, men som tur så slutar man kl 2 de råddade min dag ska sola när jag kommer hem

Puss i ljumskarna på er alla

Av Felicia Hellman Olsson - 25 juli 2012 16:40

Onsdag...

 

Japp jag, mamma och Bettan på ettan har varit på en riktig kultur resa, ni kan inte förstå vilken underbara resa vi har varit på man kan knappast beskriva med elr känsla. Ni skulle ha varit med ni oxå på denna underbara resa...

 

Kl 21,00 Just nu så är det Dum och dummare på kanal 5, hur bra är inte den fimen?? Den är sjukt bra, har man en sjuk humor så har man. 

 

Puss i ljumskarna på er alla...

Av Felicia Hellman Olsson - 25 juli 2012 10:35

Onsdag....

Japp ledig idag men det verkar som om att det inte är så roligt vänder ut idag men men så är livet. Men en sak vet jag att jag ska göra, tvätta hur tråktigt är inte de då? Hur tråkigt som helst men de ska bara göras...

Puss i ljumskarna på er alla

Av Felicia Hellman Olsson - 24 juli 2012 18:51

Tisdag....

Ja sitter på jobbet nu, och det har varit någonting hela tiden, ska snart sätta när och göra ordning mackor.
Och i morgon på är man ledig och hoppas på fin väder:-)

Puss i ljumskara på er alla

Av Felicia Hellman Olsson - 22 juli 2012 13:19

Nu när jag satt ute så tänkte jag så har att jag ska ta bort lite ogräs på min lilla altan och det var inte lite heller skulle haft flytta plattorna men dom väger ju ton men tog bort lite och när jag kollade i mitt lilla smulgubb/smultrons land då hittade jag några smulgubbar och smultron.
För er som inte vad smulgubbar är för något så ska jag förklar vad de är, smulgubbar är en blandning mellan jordgubbar och smultron de har en lite annan smak än vad vanliga jorgdubbar och liten annan smak än vad smultron har, men de är hur gott som helst. Väntar nu bara på flera...

Puss i ljumskarna igen på er alla:-)

Av Felicia Hellman Olsson - 22 juli 2012 12:25

Söndag....

Ja sitter ute när försöker att få lite färg. Men det finns ett litet problem och de är att det är alldeles för mycket moln på himelen och de diggar jag inte just nu när jag vill ha färg. Men men det finns alltid saker som man ska klaga om så att de är ju inget nytt att ingenting är perfekt, men solen kommer nog fram. Sitter ute och vätnar tålmodigt på att solen ska komma fran för elr senare:-)

Puss i ljumskarna på er alla

Av Felicia Hellman Olsson - 21 juli 2012 14:28

Lördag...

Ja lördag det det är roligt och varmt, sitter nu gör mamma och väntar på att hon ska komma in för att hon håller på att ta in tvätten, har en duktig mamma jag

Puss i ljumskarna på er alla:-)

Ovido - Quiz & Flashcards