Alla inlägg under maj 2014

Av Felicia Hellman Olsson - 29 maj 2014 19:40

Torsdag den 29/5-2014


Dåså då var man godkände av Tobias registret, då är det bara att vänta och se om jag behövs...

Tycker att om man är frisk och kry så tycker jag att ni ska registrera er på Tobias registret. Man kan rädd liv inte bara i Sverige men även utomlands...

Om jag kan göra skillad i en annan människas liv då är de toppen, och jag hoppas att de kommer att finns någon som räddar mitt liv om de skulle behövas...

 

Så Registrera er, nästa gång kanske det är vår tur att behöver stamceller man vet aldrig.

 

Lev Väl. 

Av Felicia Hellman Olsson - 26 maj 2014 10:50

Måndag den 26/5-2014


Okej sitter nu och kollar lite på lägenheter eller mer att vara inneboende ute fall att jag skulle komma in i Uppsala och de är inte det enklaste som jag har gjort i mitt liv. 

Så får väl se om det blir uppsala eller om det blir någonting annat....

 

Lev Väl. 

Av Felicia Hellman Olsson - 13 maj 2014 12:44

Tisdag den 13/5-2014


Nä nu har jag tänkt så här om jag inte kommer inte på någon högskolan nu till höst så ska jag söka till brandman. Brandman har eller är fortfarande mitt drömyrke så det är kanske dags att börja träna som en tork...Elr vad tror ni?

Jag tror att jag ska bli brandman. Så om det är någon själ där ute som har det tråkigt så är det bara att hänga med och träna:)

 

Lev Väl...

Av Felicia Hellman Olsson - 12 maj 2014 19:09

Måndag den 13/5-2014


Ja nu har man kommit hem ifrån 5 km promenad med en kompis jag kan säga så här har ganska ont i min fötter:)

Men skönt var de, så om det är fler som vilja följa med nästa måndag så är det bara att höra av sig:) 

 

Lev Väl...


Ovido - Quiz & Flashcards