Alla inlägg under januari 2013

Av Felicia Hellman Olsson - 27 januari 2013 20:49

Söndag den 27/1-13

 

Ja då stod ju magen i fyra olika hörn, har nyss ätis lax med romsås de stod på menyn idag och de är ju så gott, fattar inte att lax kan var så gott. och i morgon så blir det nog fiskpinnar med gurkmajonäs på menyn de är också gott. 

Och dessutom så ska jag jobba de är inte heller fy sakm, ska jobba måndag och tisdag, och sen blir det plugga av så länge inte bemanningen skickar ett sms och frågar om man vill jobba då tackar man ju ja:)

 

Och apropå ingenting så var jag, mamma, min syster och Bettan på ett litet äventyr, vi  var upp i huddik och shoppade lite. Det finns lite mer affärer i huddik än var det finnd i lilla Söderhamn. 

Och avslutade shoppingrundan med donken,och sen var då var jag helt slut.

 

Så lev väl allihopa:)

Av Felicia Hellman Olsson - 24 januari 2013 14:24

Torsdag den 24/1-13

 


Ja nu sitter man här igen och pluggar på CFL, känner mig ganska så seg i mitt lilla huvud, men inte så konstigt har ju pluggar matte. Men det har lossnat lite ifrån alla dessa grafer och deras betydelser, kommer nog att gå lite lättare när jag sätter mig igen med alla dessa grafer.

 

Och apropå ingenting så har jag ätit min andra semla idag, de var hur god som helst, men ingen mer, de har ju en tidens att kunna sätta sig runt midjan, och de är ju inte allas lika kul. De gå fortare att äta semlan nä att få bort den konsrigt men men det finns ju gym eller prominader. 

 

Nä nu ska jag fortsätta med mina gosiga grafer.

 

Lev väl på er alla. 

Av Felicia Hellman Olsson - 22 januari 2013 14:07

Tisdag den 22/1-13

 


Ja nu sitter man på CFL och har pluggat och de har gått bra faktiskt, ska ner till staden och kolla lite innan man beger sig och kollar hur mamma mår. Ska nog hit imorgon oxå men vi får se hur det blir kanske stannar  hemma oxå sånt bestämmer jag nog i morgon när jag har vaknat. 

 

Nu när jag kollade ut genom fönstret så jag att det för fortfarande sol ute men förmodligen så är det hur kallt som helst skulle helst villa bo utomlands på vinten och kanske komma hem till sommaren. Har inte tänkt på att det har varit soligt nu när jag har pluggat, nä nu sk jag ut och får i mig lite D-vitaminer.

 

Så puss i ljumsken på er alla....

Av Felicia Hellman Olsson - 21 januari 2013 10:39

Måndag den 21/1-13

 


Ja då ska jag slå upp mina äxböcker för att starta denna dag att försöka mig på lite mattetal, får sen och får se om håret är kvar på huvudet elr om de är kvar, det åter står  att se när denna dag är slut.

 

Vad kan man säga mer om helgen då??

 

Jo jag jobbat lördag och söndag, två dag turer lite trött på morgonen men de går över, efter att man har sprungit lite. Upp för trappor, ner för trappor in i lägenheter, duscha en person, in med kläder i tvättmaskinen, hämta frukost. osv så att när man har lunch då är man ganska så trött efter en halvdags springande, men man är ju gjort för att springa så då är det ju bara att springa...Elr det blir mest att man går...

Men sen på lördag så vart man bjuden på China mat av mormor och morfar, man tackar och bugar för de. 

 

Så puss i ljumsken på er alla

Av Felicia Hellman Olsson - 16 januari 2013 16:04

Onsdag den 16/1-13



Just nu sitter man med matte och de ville liksom inte samarbeta med mig elr så är det jag som inte riktigt vill samarbeta med matte talen  Varför ska de vara så svårt att kunna räkna ut ett lite tal som står på ett papper  de är helt otroligt att det kan vara så himla svårt.

 

Men men matte är väl ett sånt ämne antingen har man de lätt för de elr så har man de svårt för de, och jag har det väldigt svårt med de, elr vissa tal kan vara enkla men om jag kommer till ett tal klarar de sen kan det gå flera tal och sen kommer de ett tal med samma tänka som på de tal som jag klarade men helt plötsligt så kunde jag inte klara talet, jag fattar mig inte på matte men sånt är livet. 

 

Nä nu ska jag få lite mat i magen så kanske jag kan göra några fler tal, elr så sätter jag mig i soffan och tröst äter med lite chips....De lät faktiskt ganska så fräsande:)

 

Puss i ljumskarna på er alla

Av Felicia Hellman Olsson - 13 januari 2013 13:05

Söndag den 13/1-13

 

Ja ni som känner Felicia Hellman Olsson så skulle ni bli häpna för att Felicia städar frivilligt och dessutom så tog hon fel på tvätt tiden mitt uppe i allt, hon skulle tvätta i går och inte idag.

Personen som skulle tvätta nu blir nog förbannad, men Felicia hade skrivit fel i sin almanacka så får se om Vice värden ringer och ge Felicia en utskällning för att hon skrivit fel i sin almanacka.

Hon upptäckte att hon skulle tvätta efter att hon hade satt igång tvätten, så personen efter Felicia kommer inte att vara så himla glad på henne.

 

Nä nu ska jag fortsätta att städa och göra de fint:)

 

Så puss i ljumske på er alla 

Av Felicia Hellman Olsson - 12 januari 2013 17:55

Lördag den 12/1-13

 


Ja idag har jag var med mamma och handlat och sen så skjusade jag ner syrran på stan och samtidigt så gick jag och köpte en grafräknare till matten men jag att den skulle kosta 995:- men det så är livet det kostar att plugga matte:)

 

Och sen så kom mormor och morfar och åt middag hos mamma, så det var ett fullt hus hos mamma idag...

 

Så puss i ljumsken på er alla

Av Felicia Hellman Olsson - 11 januari 2013 18:03

Fredag den 11/1-13

 


Ja denna fredag hade lite saker att erbjuda mer elr mindre bra, ska jag dra den mindre bra om man säger så då, min förbannade bil om man får säga så. En dosa som man kan ställa in halvljusen fram och man ska ställer in parkeringsljusen den dosan tyckte så har att "nä nu Felicia så tänker jag brinna upp lite är det lugnt de elr" jaha då är det bara att slänga ut 2000:- de är ju som hittat. 

 

Men de bättre sakerna är att jag har ätit pizzabulle, hur gått som helst och vet inte hur länge sen det var sist jag ät en pizzabulle. 

Gott var de iaf om man vill ha en pizzabulle elr pizzabullar så sjölinsbröd där finns dom pizzabullarna. 

 

Så puss i ljumsken på er alla  

Ovido - Quiz & Flashcards