Alla inlägg under mars 2014

Av Felicia Hellman Olsson - 31 mars 2014 11:47

Måndag den 31/3-14

 


Kul nu när man är inne och pluggar och det är sol ute okej det är inte så varm ute men det är ju sol ute det är de som räknas.

Men men man får priotera lite:)

 

Peace out:)

Av Felicia Hellman Olsson - 26 mars 2014 12:32

Onsdag den 26/3-14


Ja idag så har Beda fått bytt sina dubb däck till sommar däck, för er som inte vet vem Beda är så är det min bil.

Jag kan bara säga så här inge mer dubb-däck ljud i bilen nu, det är så skönt att  får bort ljudet i bilen, men bara därför så kommer det förmodligen snö, det skulle inte förvåna mig om det kommer snö nu när man har sommar-däckerna på.

Då blir jag glad elr så inte.


Peace Out

Av Felicia Hellman Olsson - 4 mars 2014 14:12

Tisdag den 4/3-14


För det första så är det sportlov, för det andra så är inge roligt väder så hur kul var detta lov då? Men som sakt när andra är hemma då är jag i skolan helt frivillit det måste nog ha slagit runt i mitt lilla huvud.

Måste nog hitta en matte formel för detta konstiga fenomen, elr man kan se på de här  sättet då har jag fått undan ganska mycket av mitt plugg när vi kommer tillbaka nästa vecka. Tummen upp för de:) Jag kan bara säga som så att det är ganska så lugnt och skönt nu när man är typ själv på skolan.

Nä nu ska fotrsätta att hålla hjärncellerna i varv:P


Peace Out....

Ovido - Quiz & Flashcards