Alla inlägg under december 2012

Av Felicia Hellman Olsson - 31 december 2012 19:58

Time To Say Goodbye!!!

 

Ja då är det bara att säga Time to say goodbye till 2012 och säga welcome till 2013 och se vad 2013 har att erbjuda för utmaningar.

 

Ja 2013 undrar hur de året kommer att se ut?? Ja de återstår och se:)

 

Puss och karmar på er alla och ha ett bra nyår:)

Av Felicia Hellman Olsson - 30 december 2012 14:57

Time to work 


Söndag den 29/12-12  

 

Ja dag ska man tillbak till jobbet jobbar kväll i dag men de blir bara 5 timmars pass, men imorgon blir lite mer timmar då blir det 8 timmars pass. Kommer att jobbar hela nyårshelgen hur nice är inte de då?? 

Kommer att får en lön i Januari, så att varför åka till fjällen när man kan får en rejäl lön i Januari?? Då väljer jag en fin lön  i Januari så jag kan, eftersom att man ska börja plugga igen då är det ganska skönt att börja med en fin lön i Januari:)

 

Så mycket slit de lönar sig i slit änden:?

 

Så puss i ljumskarna på er alla:)

Av Felicia Hellman Olsson - 29 december 2012 21:13

Lördag den 29/12-12

 

Ja nu är man hemma efter att man har shoppat i Sthlm och det blev den film och givetvis så blev de "Robert Gustavsson 25 år". Hu bra är inte Robert Gustavsson?? Väldigt bra enligt mig iaf. 

Sen blev det en tröja och det blev ju som vanligt de ju en luvtröja som 90% av alla andra luvtröjor i min garderob, och det blv även ett linne och fägen blev ju som vanligt svart är inte heller en ovanlig färg i min garderob. 

 

 

Nä nu ska jag kolla klart på Robert Gustavsson 25 år:) 

 

Puss i ljumsken på er alla 

 

Av Felicia Hellman Olsson - 29 december 2012 10:37

Lördag den 29/12-12


Jaha är på väg ner till vår huvudstad sthlm för att shoppa lite elr lite bero ju på vad man menar med lite. Men jag har tänkt på de där med att man kommer hem med lite elr mycket kassar. När jag inte har planerat vad jag ska kolla på elr att jag vet ska handla då kommer jag hem med inte bara hem med en kasse utan kanske tre, fyra som vara helt oplanerad. Men när jag vet vad jag ska ha men jag hittar inte de kommer hem med ingen kasse alls. Konstigt.

Och tagit från luften jag ska börjar plugga igen ska plugga upp matte b dlr matte 2 heter de nu. Kan inte slita mig loss ifrån skolan. Går inte jag och skolan har något speciellt jag och skolan. Får se om man klarar matten det är ett facit som inte är skrivet än:-)

Puss i ljumskarna på er alla

Av Felicia Hellman Olsson - 25 december 2012 10:17

Tisdag den 25/12-12

 

Ja nu har jag suttit och kollat utbildningar får se vad man blir när man blir när man blir stor. Har kollat på några utbildningar som beteendevetenskap, sjuksköterska, kiropraktor, naprapat och polis. Så just nu så ska jag först och främst försöka mig på att läsa upp matte B elr matte 2 som det heter nu för tiden. De kommer nog att att gå bra, och sen vad som kommer att hända och se vad man kommer att bli när man blir vuxen:)

 

Men apropå ingen ting så var man och åt julmat hos morbror igår och de var väldigt gott och de var väldigt trevligt så tack för de morbror:)

 

Puss på er alla. 

Av Felicia Hellman Olsson - 21 december 2012 18:21

Fredag den 21/12-12

 

Ja nu har man fått lön det känns hur bra som helst och dessutom så är det jul om så där dagar och jag jobbar hela julhelgen och nyårshelgen kommer att komma en fin lön i Januari och det är 8 dagar till man kommer att åka till våran huvudstad men en kompis kommer vara där över dagen men kommer att göra sthlm lite osäker den  29/12.

 

Så att de kommer att blir kul, att få komma bort ifrån Söderhamn önskar faktiskt att man var ekonomisk oberoende men de kommer man då iaf inte bli Söderhamn men men ska nog lägga mig och sova snart för man ska ju jobba hela helgen. Och sen blir det måndag, tisdag och onsdag, jobbar 6 dagar de är inte illa kissat de:)

 

Ja nu är det svenska hjältar på tv och jag kommer att förmodigen att gina ihjäl mig, okej kommer inte att girna ihjäl mig men grina de kommer jag nog göra utan tvekan:)

 

Puss i ljumsken på er alla:)

Av Felicia Hellman Olsson - 15 december 2012 18:45

Lördag den 15/12-12

 

Ja nu får det räcka med snö, vist ville jag oxå ha snö till jul men inte så när mycket. Ville inte ha så mycket och nu vill jag gärna att det blir sommar igen så att blir varm. Tycker inte om när det är kallt och blött, så nu ni som ville ha snö så här har ni fått er snö. 

Och dessutom så är jag ledig imorgon hur nice är inte de, kommer att sova hur länge som helst hoppas jag men men de drömmen kan ju förstöras men men hoppas kan man ju alltid göra:)

 

Puss i ljumsken på er alla. 

Av Felicia Hellman Olsson - 14 december 2012 11:33

Torsdag fredag den 14/12-12

Jag såg ni i min kalender att det är två vecker kvar tills det är julafton och jag jobbar hela den helgen det är helt otroligt. Det är liksom två veckor kvar sjukt snabbt har det gått tyckte nyss att det var sommar elr de var väl ingen riktig sommat heller. Men det är snart jul iaf det har gått sjukt snabbt iaf:-)

Ovido - Quiz & Flashcards