Alla inlägg under januari 2015

Av Felicia Hellman Olsson - 11 januari 2015 08:01

Söndag den 11/1-2015

 

Ja men då har man kommit hem ifrån natt jobbet då, har varit på nattpatrullen inatt helt underbart att jobba på nattpartullen.

Men då vill vist bli lite storm ute vilket betyde att det var typ snö upp till mina knän och det var väldigt svårt att koma fram dit vi skulle, som tur hade vi fyrhjulsdrien bil men det nästan svårt att komma fram med en fyrhjulsdriven bil. Men det är väl huvudsaken att dom vi åkte till fick lägga sig, deras tillsyner osv.

Och sen fattar jag inte riktigt hur man plogar alltså, vist dom som plagade i natt gjorde allt de kunnde att få bort all snö hade liksom snö till knäna, men SHIT vad spårigt de var. Så att ploga bätte de säger jag bara, känner att jag är petig kan vara för att jag är trött.


Tack och god natt:)


Av Felicia Hellman Olsson - 8 januari 2015 21:06

Torsdag den 8/1-2015


Ja idag så har man gjort nationella prov i matte inte de roligaste ämne som finns på denna jord men provet är gjord och väntar på svar på domen. Hoppas att jag klarar de men man vet aldrig...

Sen har jag sakt hej då till min lilla syster som åkte tillbaks till Göteborg för att jobba....


Så Lev Väl...

Av Felicia Hellman Olsson - 7 januari 2015 16:46

Onsdag den 7/1-2015


Ja då var det ett nytt år då kommer det med nya möjligheterså att vi får väl se vad detta år kan erbjuda för något.

Och jag hoppas att det även kan vara ett givande år:)


Så Lev Väl:)

Ovido - Quiz & Flashcards