Alla inlägg under november 2012

Av Felicia Hellman Olsson - 28 november 2012 21:26

Onsdag den 28/11-12

Ja nu kollar jag på stalkers och jag förstår inte varför man liksom vill förstöra andras liv och sen liksom säga iskallt säga "nä det är inte vi". Det är sjukt att människor inte fattar att ditt liv är ditt liv och mitt liv är mitt.
Fattar inte hur vissa människor tänker och läre jag väl inte förstå heller.

Puss i ljumskarna på er alla

Av Felicia Hellman Olsson - 25 november 2012 22:53

Söndag den 25/11-12

 

Japp idag var det  jobb som stod på mitt schema jobbade till 21.30 så jag var löp, vilket betyder an man springer mellan några avdelingar och hjälper till. 

 

Och sen så stack man till acitv var där typ i en halv timme var ganska skönt faktiskt  och sen när man kommer hem då är det Beck på tv, och hur bra är inte Beck då?? Hur bra som helst slår alla andra kriminellare de tycker jag iaf. 

Och nu ska jag ta och hoppa i säng och sova lite...

 

Puss i ljumskarna på er alla...

Av Felicia Hellman Olsson - 24 november 2012 21:06

Lördag den 24/11-12

 

Ja idag har man jobbat och tjänat pengar, var på Enriset, ska vara där i morgon oxå  var där går oxå, och får  se om man får vara där i December oxå. 

 

Har lagt schema med Enhetschefen på Enriset för någon vecka sen, då la vi för December och Januari men det är ju bemanningen som bestämmer, men fick alla turer i Januari, får se om man får turerna i December, hoppas de iaf.

 

Men sen idag så åt jag hos min mamma och hon har gjort de igen fick grekiska biffar, och  när jag åkt där i från så trodde jag att magen stod i 45 olika hörn, så mätt som jag var i dag så mätt så mätt har jag nog aldrig varit någon gång. Men nu vet jag iaf att jag kan bli mätt, vilket är bra:)

 

Puss i ljumskarna på er alla...

Av Felicia Hellman Olsson - 19 november 2012 15:41

Måndag den 19/11-12


Idag när jag åkte förbi St1 så så kostade de typ 14.38 kr liten men när jag tankade igår så kostade 14.09 ganska speciellt stor skillnad så här man tur så här man tur. Så att man ska har man:-)

 

Shit idag när man kom till Activ för att röra på fläsket, det var ett stim med människor det var sjukt vad mycket folk det var, men men det är ju jul så att det är väl många som vill röra på fläsket innan jul det kommer nog oxå bli efter nyår då man har ätit kanske lite för mycket av de goda:P

 

Puss i ljumsken på er alla...

Av Felicia Hellman Olsson - 14 november 2012 16:43

Onsdag den 14/11-12

Ja snart är väntan över snart är det movie time med en kompis, kommer att bli hur kul som helst.

Och har även varit hos malin och hälsat på har varit hennes sällskap i ett litet tag:) 

 

Japp filmen är super men hamnade på activ det var hu skönt som helst gick dit vid halv tio det var hur tyst och lugnt de ska jag göra flera gånger...Och nu ska jag borsta gaddarna och se hoppa i säng för det är ju jobb i morgon dags att ladda batterierna:) 

Puss i ljumsken på er alla

Av Felicia Hellman Olsson - 13 november 2012 18:05

Tisdag den 13/11-12

Ja nu är det ett program som ligger mig varmt om hjärtat det är CSI miami är på tv de är så bra....Skulle kunnna se på csi forever...

Puss i ljumskarna på er alla

Av Felicia Hellman Olsson - 10 november 2012 21:54

Lördag den 10/11-12

Nä nu har jag jobbat klart och ska nu lägga mig för att jag ska upp och arbeta i morgon så att vara utvilad är alltid bra..
Ska vara på åsgården i morgon så att de blir bra de, sov så gott då alle hoppa

Puss i ljumsken på er alla

Av Felicia Hellman Olsson - 7 november 2012 14:00

Onsdag den 7/11-12

 

Alltså telefon kö kan väl var de mest irriterande som finns när man vill ha svar på en gång att typ sitta i kö i typ ca 20 min de är inte de de roligaste som finns i denna värld, men nä då ska man sitta i en telefon kö i ca 20 minuter, de kan var så himla irriterande....Men nu böjar det komma i gång i telefon kön de är 2 personer som är förre, men vad då har bara suttit i telefon kö i 20 minuter...Diggar inte detta:(

Nu har dom sagt att det är 2 personer före mig i typ 10 minuter okej kanske inte i 10 minuter men typ...

 

Puss i ljumsken på er alla 

Ovido - Quiz & Flashcards