Alla inlägg under augusti 2012

Av Felicia Hellman Olsson - 31 augusti 2012 20:03

Fredag den 31/8

Ja då är det v 35 och denna vecka har gått otroligt snabbt har jobbat och slitit men visst det är 2 dagar kvar på denna vecka. Men den när jag vakande i måndags till idag den 31 augusti har gått sjukt snabbt.

Om v 36:
Ska jobba jobba och sern så tänkte jag ringa bemmaningen om att jag kan jobba på fler ställen och hoppas på att jag kan få nå intro på fler ställen så kanske man kan få mer timmar. Som timmis så är det bara att jobba och slita. Men men så är det att vara timmis men det kan vara lite skönt att vara timmis också. Nä nog skrivet om att vara timmis, får nog ta veckan som kommer:)

Skriver mer om hur det blir sen....

Puss i buskarna på er alla:)

Av Felicia Hellman Olsson - 29 augusti 2012 17:07

Onsdag den 29/8-12

 

Ja idag ko hon hem, min lilla syster, hon  kom hem från Grekland hämtade henne vid kl 07.00 i morse och hon verkade vara glad över att komma hem. Men hon hade det bra borta oxå med men hemma är alltid bäst:) och dessutom så hade hon köpt några fina det presenter till mig och mamma så tackar för de lilla syster:)

I morgon så är det jobb bli nice, då jobbar jag kväll:)

 

Puss i ljumskarna på er alla...

Av Felicia Hellman Olsson - 28 augusti 2012 10:27

Tisdag den 28/8-12

 

Okej detta fenomen tycker jag är lite irriterande faktiskt de är man letar efter en sak men man hittar inte saken som man letar efter, jag har nu letar över allt i min lilla lägenhet och då är inte min lägenhet stor, men shit vad stor den känns när man letar efter saker och man inte hittar de, då jag lover den känns hur stor som helst . Och jag har letat i 2 dagar nu men hittar inte den, ska kanske ta en lite paus från letandet och leta efter den, då kan jag allt passa på att renas lite....Det skulle nu behövas:) 

Och en till sak som jag har kommit på som är irriterande de är när man söker efter en filme elr en sak och man vet hur den se ut elr man vet vad filmen handlar om man kan kommer inte på vad filmen elr vad saken man letar efter heter, det kan var hur irriterande som helst, har suttit nu en stund och letat efter en indian film som jag har sett för flera årsen och jag vet vad den handlar om men tror ni att jag kommer ihåg vad filmen heter...Nä...Och jag kollar på varenda film som jag hittande och ingen stämmer in på den beskrivning som jag kommer ihåg den, diggar inte detta. 

 

Men nu ska jag ta mig en bit mat och sen så ska de letas efter min lilla säkerhetsdosa till internetbanken och sen så ska jag fortsätta leta efter indian filmen som jag vill se...

 

nu är kl 14,40 och jag har hittat min säkerhetsdosa till bankinternet gissa var den låg....Den låg i ett kuddfodral fråga mig inte hur den hade kommit dit men den låg är iaf kan man ju bli lite fundersam hur saker och ting hamnar där de hamnar:)

 

 

 

Puss i ljumskarna på er alla....

Av Felicia Hellman Olsson - 26 augusti 2012 21:16

Söndag den 26/8-12

Okej i helgen så var det strömmingsleken det var väl inte den bästa som jag har varit på. Okej att men sätter den på en lönnings helg men inte samtisigt som ljuskvällen den som kom på den iden var väl klyftig elr inte alls men det är ju vad tycker. Tur att alla tycker olika fast att man inte säger de alla gånger.
Okej imorgon så ska jag tjänstegöra på enriset jobbar dag. Kommer att bli bra de, komma tillbaka till någon slags vardag, men gör ju inte så mycket när man är ledig det är nästan lite farligt att vara ledig för länge.

Så puss i ljumskarna på er alla...

Av Felicia Hellman Olsson - 25 augusti 2012 09:24

Lördag den 25/8-12

 

Idag ska jag jobba för första gången på en veckan det kännes bra jobbar kväll, så att det blir bra de. Sitter nu ocher kollar på tv och äter brända mandlar:) 

 

Hur gott är inte brända mandlar??? Sjukt gott:)

 

Puss i ljumskarna på er alla 

Av Felicia Hellman Olsson - 24 augusti 2012 16:47

Fredag den 24/8-12

 

Ja idag så har jag klipp gräset åt mamma och den förbannade gräsklipparen var inte på min sida idag, de la av hundra gånger okej inte hundra men många gånger, men fattade inte riktigt varför tills jag hade typ kommit mer än halv vägs, kanske ska höja upp gräsklipparen lite så att den inte slickar gräsmattan.

 

Och gissa vad gräsklipparen stannade inte så jag kunde klippa vidare så att jag känner mig ganska duktig faktiskt och sen mina kära vänner så fick jag låna duschen...

 

Såg nu på nyheterna är Anders Behring Breivik kan få 21 års fängelse men om kan över klagar efter 10 så kan han komma ut.

Hoppas att hans mentala tillstånd inte är så bra så att han får sitta i fängelset hela sitt liv den lilla satmaran...

 

Puss i ljumskarna på er alla...

Av Felicia Hellman Olsson - 23 augusti 2012 21:17

Torsdag...

 

Japp idag har jag int gjort så mycket en jag var till Sydkonsulent  på CFL för att reda upp lite saker så att jag kunde inte slita mig ifrån CFL, det känns jättekonstigt att  för första gånger på ca 16 år i skolan så gå jag inte i skolan det känns hur konstigt att inte gå tillbaka till plugget igen...

 

Men jag vänjer mig nog, och dessutom så får jag jobba istället vilket är ganska skönt att får göra någonting annat än att plugga men men det är en konstig känsla och en skön känsla....

 

Puss i ljumskarna på er alla

Av Felicia Hellman Olsson - 22 augusti 2012 16:51

Onsdag....

 

Japp var och plockat svamp med Maj vi hittade inte så pass mycket som jag vill för att hon som jag gick med är rädd för björnar  visst att man ska ha respekt för dom men dom är ju lika rädd för oss....

 


Puss i ljumskarna på er alla....

Ovido - Quiz & Flashcards