Alla inlägg under februari 2013

Av Felicia Hellman Olsson - 28 februari 2013 19:03

Torsdag 28/2-13

 

Ja denna dag var ju intessant, har varit på AF och har fått typ en handligsplan och sen så har man pluggat matte hela dagen för prov i morgon:)

kommer nog att gå bra, mendans nu sitter man och nu sitter man och kollar på snygga killar på Bondi Beach:P

 

Och se blir det nog mer Matte för min del och sen blir det mat:P

 

Så lev väl alla...

Av Felicia Hellman Olsson - 26 februari 2013 13:18

 Tisdag den 26/2


Ja just nu för tillfället så håller man på med matten och dessa andragrads ekvationer och jag fattar ingenting, matten är ett sånt ämne som jag iaf känner mig ganska dum för jag fattar ingeting, just nu önskar jag att det fanns en lite formle som gjorde så att jag fattade. Men icke sa nice det finns det inte. Okej slut med att gräva mer mig i de.


Hur som helst så skickade jag i väg 3 ansökningar till 3 olika folkhögskolor, ska söka mer så att vi får väl se vad jag bli när något när jag blir stor. De vet man ju aldrig.


Så till dess Lev väl.  

Av Felicia Hellman Olsson - 20 februari 2013 13:10

Onsdag den 20/2-13

 

Ja idag har man hunnit med att åka och handlat under tiden tvättmaskinen var igång, var inte så mycket grejer som man handlade med det var då iaf en kassen. 

 

Och igår så var man i Hudiksvall, men en kompis hennes son skulle till sjukhuset, så att då fick man sig en liten kulturresa upp till Hudiksvall. 

 

Och nu har nar suttit och kollat på utbildning igen, just nu vill jag bara att någon kunde säga vad jag ska plugga till, det finns hur mycket som helst som jag vill plugga, men det  ju så svårt att välja vad jag vill bli. 

Det står mellan:

  • Psykologiprogrammet.
  • Socionomprogrammet.
  • Socialpedagogiskt Ungdomsarbete. 
  • Humanistisk behandlingspedagog.
  • Behandlingsterapeut.
  • Beteendevetenskap.

Ja det är ju bara några av dom utbildningar som jag vill gå, så om det finns någon som kan välja utbildning så skulle jag bli glad:)

 

Lev Väl. 

Av Felicia Hellman Olsson - 16 februari 2013 22:14

Lördag 16/2-13

 

Ja vad ska man säga om denna dag då?? 

Jo jag, mamma och syrran var en sväng till Gävle på en shopping tur, och sen vart det ett pass på Enriset så att man får in lite pengar i kassan. 

Och nu kollar man på Alien  återuppstår och sen blir det nog lite plugg :P

 

Så Lev Väl...

Av Felicia Hellman Olsson - 11 februari 2013 20:53

Måndag den 11/2-13

Ja idag så när jag satt på skolan så ringer mamma och säger att det är någon tönt som har ställt sig konstigt i ett parkeringshus så att hon kommer inte in i bilden. Sådå var dey bara att åka dit och visa upp sin vighet. Eftersom att mamma ha en bil med två dörrar, ja då fick hoppa in genom bagageluckan till förarsidan så roligt hade jag de:-)

Så lev väl:-)

Av Felicia Hellman Olsson - 4 februari 2013 13:36

Måndag den 4/2-13

 


Nu var det ett tag sen jag skrev, det har varit mer elr mindre fullt upp, har pluggar, jag har jobbat. Så att det har inte blivit av att man har skrivit. 

Har frågar min mattelärare om jag ska göra ett matteprov på fredag, får se vad han säger om de. Får väl se hur de matteprovet kommer att gå:)

 

Så lev väl....

Ovido - Quiz & Flashcards