Alla inlägg under september 2012

Av Felicia Hellman Olsson - 29 september 2012 10:24

Lördag den 29/9-12

Lördag är en väldigt grå dag ville helst ligga under täcket och sova. Men jag ska följa med mamma och Bettan på ettan ner på stan och sen så blir det jobba ikväll det är ju helt fantastiskt:)

Puss i ljumskarna på er alla

Av Felicia Hellman Olsson - 28 september 2012 22:04

Fredag den 28/9-12

Japp är hemma nu och har gjort ett arbetspass...Och ska faktiskt belöna mig själv med lite godis de sitter fint de nu efter ett arbetspass:)

Ska jobba hela helgen kommmer bli bra de:)

Puss i ljumskarna på er alla

Av Felicia Hellman Olsson - 27 september 2012 09:13

Torsdag den 27/9-12

Ja idag så är det grått och kallt som tur så finns det filmer sitter här nu med första filmen...Det kommmer att bli flera jag lovar:)

Av Felicia Hellman Olsson - 25 september 2012 15:04

Tisdag den 24/9-12

 

Japp har nu ett marathon med Scooby Doo  älskar Scooby Doo de finns inge bättre film än Scooby Doo, det är bara jag i familjen som tycker om Scooby Doo. Och sen så är man ganska blödig för vissa filmer som Lejonkugen och skönheten och odjuret ginar varje gång jag kollar på Lejokungen och skönheten och odjuret fattar inte att man ska vara så himla blödig i dom filmerna då...Förstår inte varför men men man är man blödig så är man...

 

Puss i ljumskarna på er alla....

Av Felicia Hellman Olsson - 24 september 2012 12:39

Måndag den 24/9-12


Ja det är fint väder men det blåser ganska mycket. Det diggar jsg inte och dessutom så är man inne och jobbar....

Av Felicia Hellman Olsson - 23 september 2012 19:03

Söndag den 23/9-12

 

Vann en bingolotto förra söndan men så långt kommer man inge större vinst de är som vanligt då...Fråga mig  inte varför jag spelar, men förmodligen är att man tror att man ska vinna men de gör man då givetvist inte. 

Elr så hoppas man på att man får spela färgfeman för att man kanske kan får vinna någon miljon men icke sa nicke så ville de inte. 

Det kanske inte ska ha tur i spel me vad ska man ha tur i då?? Ja de kan man fråga sig.... 

 

Kommer nog på de med tiden...

 

Puss i ljumskarna på er alla:)

Av Felicia Hellman Olsson - 20 september 2012 17:02

Torsdag den 20/9-12

 

Ja kollar nu på Dr. Phil och i dagns program så handlar det om att svärmor verkligen hatar sin svärson, hon pratar både på in och ut andning, man hör knappt vad hon säger för att hon pratar så mycket och så snabbt så man hinner knappt höra vad hon säger och de lilla man hör är bara om pengar, hon är helt makalös på att prata. Det finns människor till allt hon skulle kunna prata ihjäl hela världen om hon fick de...Jag lovar....

 

Men puss i ljumskarna på er alla...

Av Felicia Hellman Olsson - 18 september 2012 20:27

Tisdag den 18/9-12

 

Jaha vad ska man säga om denna dag då?? 

 

Jo har jobbat till 15,00 och det gick bra och det har regnat typ hela dagen vilket de har mer elr hela sommaren. Och sen så har jag varit en sväng till mormor och morfar och det var bra med dom. Träffade även syster ho mormor och morfar...

 

Nä nu ska jag gå och äta lite, börjar blir lite hungrig...

 

Nä Puss i ljumskarna på er alla.....

Ovido - Quiz & Flashcards