Alla inlägg under april 2013

Av Felicia Hellman Olsson - 29 april 2013 11:55

Måndag den 29/4-13


Jaha då är man på skolan och försöker att förstå mig på geometri inte de roligaste jag som jag vet men men de funkar.

Var på activ igår med Malin, det var ganska längesen som jag var på activ, men det var skönt att komma tillbaka. Har faktiskt lite träningsvärk i armarn så det var lite svårt att växla när jag körde hit till skolan.

Men det är ändå lite skönt med lite träningsvärk, men det får inte vara så där jobbig träningvärk så man knappt ska sätta sig de diggar jag inte. De är inge skönt men lagom träningsvärk de är lite små skönt.


Lev väl...

Av Felicia Hellman Olsson - 25 april 2013 14:23

Torsdag den 25/4-13

 


Jaha då har HM kommit till den lilla staden Söderhamn och det var inte lite folk heller som köade för att komma i idag. Tydligen så fick dom 100 första typ 200 kr i presentkort  och vist de får man ganska mycket för om det är mycket som är ned satt. 

Och det var hur människor som helst som köade, får väl se om man kan ta sig en titt i dag eller som det blir senare, förmodligen så blir det senare det nog lika mycket folk där nu som tidigare:)

 

Lev väl...

Av Felicia Hellman Olsson - 22 april 2013 12:24

Måndag igen då:)


Jaha då skriver man igen då. Har varit och fått mer turer i Juni på sommar schemat, det blir en full bokad sommar, kommer inte har så mycket ledighet men men, pengarna rulllar in på kontot, tror att de är något bättre de, än att sitta i soffan och rulla tummarna.

Och jag har även kollat på kurser om jag inte kommer in på högskolan, man har alltid en reservplan.


Lev väl..


Av Felicia Hellman Olsson - 22 april 2013 00:26

Måndag den 22/4-13


Jaha då var det måndag igen då...Underar vad denna veckan kan ha och erbjuda då?? Om man kunde vet de allt.

Men vad jag vet kommer att hända denna vecka är allt att jobba, pugga och tvätta. Och jag hoppas att det kommer något roligare än att plugga och tvätta, visst är det roligt när man pluggar om man förstår vad man gör men man ska ju komma dit oxå.

Men men de roliga får väl tiden utvisa om de blir nå roligt elr inte de får vi se...

Nä nu ska jag kolla på film innan jag hoppar i säng:P


Lev väl...

Av Felicia Hellman Olsson - 19 april 2013 09:29


Jaha då har man gjort sitt dröm schema för sommaren såg ganska bra ut för att ha plockat en massa turer.

Men när man var på jobbet och la schemat så fick man hoppa in på ett vak, det var någonting nytt, har aldrig sutit vak förr men någon gång ska vara de första.

Så jobba igår fast att man inte skulle jobba de är ju bra:)


Nä nu ska man försöka att plugga lite innan man ska in i tjänst:P

Av Felicia Hellman Olsson - 18 april 2013 11:16

Torsdag den 18/4-13

 

 

Jaha grått, kallt, det regnar och det blåser, de tycker jag inte så mycket om, vill att de varmt och soligt men de läre man inte få, men man kan ju få önska att det kunde för en gång skulle kunna vara varmt och skönt så man kan sitta ute men en kall öl de skulle sitta fint den:)

 

Nä nu ska jag äta klart sen ska jag försöka att plugga lite sen blir det att åka till jobbet för att lägga schema för sommaren...

 

Så Lev Väl...

Av Felicia Hellman Olsson - 17 april 2013 21:34

Onsdag den 17/4-13


Jaha idag har man varit på skola gick väl så där, men men sånt de är livet, men ska i morgon lägga schema för sommaren men även ska lägga schema för Maj, de är najs, skönt att veta att man har jobba i Maj.

Men jag har lite beslutsångest för jag vet inte om jag ska lägga lite mer ledighet i Augusti elr om jag ska jobba typ hela Augusti.

Får väl se hur jag kommer att göra:P


Så Lev Väl.

Av Felicia Hellman Olsson - 13 april 2013 17:41

Lördag den 13/4-13


Jaha då har man byt från vinterdäck till sommardäcken, vaknade vid 10 i morse och både mamma och mormor hade sökt mig.

I nästa sekund så stod man och hade kläderna på, borstat tänderna och sen så satt man i bilden, åkte till mamma för att lasta i däcken och sen så åkte jag till E-center för att brottarklubben byte däcken:) Så att nu är de gjort, så att nu hoppas jag att det inte kommer nå mer snö.


Så lev väl...



Ovido - Quiz & Flashcards