Alla inlägg under februari 2014

Av Felicia Hellman Olsson - 22 februari 2014 22:19

Lördag den 22/2-14

 

Idag när jag var och handlade lite så köpte jag en bingolott för att jag trodde att man skulle få spela eftersom att det inte finns så mycket att göra på söndag kvällar, men det ändrades ganska snabbt ska jobba istället. 

Nu vet man i alla fall vad ska man göra på en söndag kväll, och de är inte att spela bingolotto de är att jobba, men man kan ju alltid hoppas att det är en vinst på bingolotten oxå. 

 

Så jobba och hoppas på vinst på bingolotten:)

 

 

Peace Out. 

Av Felicia Hellman Olsson - 7 februari 2014 11:27

Fredag den 7/2-14

 


Ja men nu är det fredag igen då, och man är klar i skolan men kan inte riktigt slappna av än, ska jobba natt  så nu är det bara att plugga lite sen är det bara att åka hen och sova lite se åka till jobbet:)

 

Peace out

Av Felicia Hellman Olsson - 3 februari 2014 13:29

Måndag 3/2-14

 


Dåså då har man varit på min första service med bilen Beda. Så att nu kan jag köra typ i ett år tills jag ska in med den igen då. känns ganska nice att den gick bra med Beda, nu kan nu hon allt frakta mig i ett år till innan hon ska in igen:)

 

Och dessutom så är det sol ute, hur bra var inte de då? Service med bilen när det är sol och det är varm, det är så det ska vara:)

 

 

Peace Out

 

Ovido - Quiz & Flashcards