Alla inlägg under juni 2012

Av Felicia Hellman Olsson - 30 juni 2012 13:24

Lördag...

 

Japp jobbar kväll idag 5 timmars pass och sen så jobbar jag imorgon oxå, och de kommer nog att blivar upp i morgon bitti men det kommer nog att gå bra har gjort de förr så att så kommer det nog att gå bra i morgon. 

 

 

Av Felicia Hellman Olsson - 28 juni 2012 16:17

Torsdag...

 

Japp jobbat idag till kl 15,00 och och det var både kallt och varmt, konstigt men det är ju Enriset. Men det gick bra att jobba, jobbade med bra arbetskamrater. Och kommer att jobba kväll i morgon och kväll på lördag, börjar att tycka om att jobba kvällar istället för morgon, vet inte varför men det känns som om det är lugnare på kvällarna än på morgonen. 

Men jag vet inte, bra att variera sig lite men jag kollade på mitt schema för ett tag sen och såg att en dag så jobbade jag till tio på kvällen och sen så ska jag börja kl 7.00 dagen efter, då tänkte jag "hur tänkte jag här??" ibland så fattar jag inte hur jag riktigt tänker, men men jag får iallafalla jobba det är väl huvud saken:)

 

Puss på er alla:)

Av Felicia Hellman Olsson - 27 juni 2012 21:18

Onsdag...

 

Ja idag är man ledig ifrån jobbet men idag så åkte jag, Bettan, Syrran och mamma till Sundsvall och vi shoppade som bara den givetvis. Och som pricken över i:et så hade jag laddat min mobil så vakande jag av att mamma bankade på min balkongdörr (bor på botten våningen) och då insåg jag att min mobil hade lagt av, hur dum får min mobil vara egentligen?? 

Ganska dum, så att utan mobil en hel dag de var faktiskt ganska smärtsamt, hade ingen musik i bilen:( men men har man en dum mobil så har man, ska nog gå och kolla upp de med expert i morgon efter jobbet.

 

Puss på er alla...

Av Felicia Hellman Olsson - 24 juni 2012 14:02

Söndag:

 

Ja idag är det visst söndag och det är visst min sista lediga dag på 3 dagar och  nästa vecka så finns det ingen tid för ledighet okej en dag, så då kommer de att bara rulla in pengar på kontot de nice är inte de??? Kommer att spara dessa pengar och sen så kan jag allt åka på en resa långt ifrån Sverige som möjligt och sen komma tillbaka:)

 

See You Later Peace In The House

Av Felicia Hellman Olsson - 23 juni 2012 18:21

Lördag...

 

Ja idag är det andra dagen som man ä ledig och det har inte varit så himla varmt det var igår då var det riktigt skönt ute, men icke i dag. 

Och i morgon är jag oxå ledig det kallar jag för  lyx har varit ledig 4 dagar den här veckan men ska jobba måndag, tisdag, torsdag, fredag, lördag och söndag nästa vecka så att det kommer att kännas på söndag att man har jobbat den veckan iallafall:)

Jag glömde ju att skriva att jag har varit hos mamma på midsommarsdags middag, det var jag, mamma, Bettan, syrran och Mattias. Vi grillade grillspett, och det var hur gott som helst är fortfarande mätt från middagen:P Så Tacka mamma.

See You Later Peace In The House...

Av Felicia Hellman Olsson - 22 juni 2012 13:05

Fredag....Ja nu är det midsommar, och det är soligt och varmt ute livet kan inte bli bättre än så är. Elr jo det kan de men just nu för stunden så är det häligt:-)Okej nu har jag och mamma ätit så att vi håller på att dö och magarna ska vi inte ens prata om, men gott var de iallafall de är ingen snack om saken:-)see You later Peace in the house

Av Felicia Hellman Olsson - 21 juni 2012 17:29

Torsdag....

 

Det känns som att jag inte har skrivit på länge, har jobbar i dag, och jag tänkte åka på Activ men jag kände att jag inte orkade, jaa jag vet att det är en dåligt ursäkt till att inte gå till Activ, man ska ta tag i gymmet...Jag lovar att jag kommer att ta tag i de:)

 

See You Late Peace In The House

Av Felicia Hellman Olsson - 18 juni 2012 12:10

Måndag den 18/6-12


Nu är det sol och varmt så att just nu ligger man och solar för fullt, så att man blir lite brun, så att man inte är som en liten blekis det är ingen kul. 

Att vara blek, det var det första mamma sa idag när jag träffade mig, "du är lite blek om näsan", så att det kanske är dags att sola lite, så att man får lite färg:) nä nu sk jag återgå till att sola:)


See You Later Peace In The House...

Ovido - Quiz & Flashcards