Alla inlägg under januari 2014

Av Felicia Hellman Olsson - 26 januari 2014 17:54

Söndag den 26/1-14


Okej dåså jobb var det igår ledig idag, finns det nå bätre liv än detta? själv pluggar, jobbar, sovar och äter. Sen så gör jag inte så mycket mer. Men det kommer väl dom dagar oxå då man kanske kan ha lite mer fritid. Men men nu ska inte klaga. Det är väl huvudsaken att man har jobba, ett tak över huvudet och mat på bordet. 

Vi ska nog uppskata de vi har det finns många om inte har så himla tur, så ta vara på de vi har och sen om det blir över ge bort till dom som behöver.

 

Peace out...

 

 

Av Felicia Hellman Olsson - 20 januari 2014 13:13

Måndag den 20/1-14

 


Dags att vara måndag igen då, och de innebär att man har matte letion på eftermiddagen, så jag har nu suttit med matten så att jag har värmt upp mina hjärnceller. Så att nu är mina hjärnceller på uppvärmning. 

Och snart är dom på en raksträckan så nu så är de på gång, hoppas jag de kanske ger upp oxå man vet aldrig:)

 

Peace out

Av Felicia Hellman Olsson - 17 januari 2014 13:00

Fredag den 17/1-14

 


Jaha håller på med en lite uppsats på engelsakan, och till de är det musik. Kan det blir bättre? 

Och efter detta så ska man jobba de är helt underbart att åka till jobbet i snö vädret, snön har visst kommit till fel adress. Vill inte ha snö men men kan liksom inte göra så mycket åt att det snöar, men de jag kan göra de är att jag ska fortsätta med min lilla engelsak uppsats...

 

Puss på er alla:)

Av Felicia Hellman Olsson - 13 januari 2014 12:43

Måndag den 13/1-14

 


Okej måndag då är det skola dags har nu suttit och pluggat lite matte lite kommer man ihåg men resten är som bort blåst, men det kommer väl att komma tillbaka. 

Vi får väl se när det kommer tillbaka:)

 

Peace out....

Av Felicia Hellman Olsson - 6 januari 2014 22:19

Måndag den 6/1-13

 


Ja då är det 2014 ja undrar vad detta år kommer att kunna erbjuda, det är nog bara att vänta och se vet iaf att jag ska börja plugga igen och de kommer nog att blir bra. 

 

Nä nu blir det lite tv tittande och sen så ska nog hoppa i säng:) 

 

Peace out...

Ovido - Quiz & Flashcards