Alla inlägg under juni 2013

Av Felicia Hellman Olsson - 29 juni 2013 00:00

Lördag den 29/6-13

 

Då så nu är man ledig efter några timmars arbete, var på jobbet i car 15 timmar men sen går ju det bort för lunche och lite middag. Men ca 13 timmars arbete har man förtjärnat ihop och dessutom en ledig helg. De är inte fy skam de. 

 

Ska förmodligen till ockelbo på marknad senare och de var några årsen som jag var på ockelbo markanden, men nu ska jag ta mig i kragen och åka dit allt. Så att nu ska jag nog ta mig en lite väl behövlig sömn och så får jag se om jag tar en liten sväng till Ockelbo:)

 

Hejsan hejsan..

Av Felicia Hellman Olsson - 28 juni 2013 10:19

Fredag den 28/6-13
Ja idag är det jobb det skulle vara 7 timmar med det vart 13 timmar. Med det funkar de oxå. Tur att man är ledig i helgen då så får man vila upp sig inför nästa veckas arbete.

Så lev väl...

Av Felicia Hellman Olsson - 24 juni 2013 10:00

Måndag den 24/6-13

 

Såg nu på aftonbladet att nu ska vi böja med att betala tv lincens på datorer hur kul är inte de då, det räcker inte att man ska betala tv - licensen på tv men men vill staten ha mer pengar så att de kan ha roliga fester för så är de kul fö dom de då... 

 

Men någonting som är lite roligre är att jag och någa arbetskamrater ska åka på bilbingo i kväll  hur kul är inte de?? betydligt mycket rligae än att betala tv - licnsen:)

 

Lev väl

Av Felicia Hellman Olsson - 19 juni 2013 09:43

Onsdag den 19/6-13

 


Ja då är det ett kvällspass som väntar och sen så blir det en dags ledighet, sen blir det jobb hela helgen:) medan andra festar och har det kul, då är jag på jobbet och tjänar pengar, då slippar man iaf dock en jobbig dagen efter. Så jag säger bara ha en trevlig midsommar:)

 

Så jobb över midsommar mycket pengar som kommer in i penning pungen... 

 

Lev väl...

 

Av Felicia Hellman Olsson - 14 juni 2013 13:08

Fredag den 14/6-13

 

Ja idag så har jag fixat delegering på fragmin och morfin så att nu har mat ganska mycket att hålla reda på, först så har man delegering på medicin, vid begovs medicin, insulin, fragmin och morfin. Så att mycket att hålla reda på och ett stort ansvar:)

 

Nä nu ska jag kolla lite på tv och sen så blir det jobb sen blir det helg kl 21,30

 

Så Lev väl

Av Felicia Hellman Olsson - 13 juni 2013 23:02

Torsdag den 13/6-13

 


Då har man jobbat fem dag och ska jobba den sjätte i morgon och sen blir det två dagars ledighet, men sen så är det bara att köra på igen:)

 

Och dessutom så har jag fått brev från de två folkhögskolorna som jag på, och jag kom in folkhögskolan i Vaddö men inte i Forsa. Får väl se hur det blir:) 

 

Så lev väl

Av Felicia Hellman Olsson - 7 juni 2013 09:50

Fredag den 7/6-13

 


Jaha då är det jobb som står på schemat men först så ska man ner på staden och kolla lite eftersom att det är ju pride i lilla Söderhamn...Så man ska väl ner och kolla på de då men sen så jobb...Jobb när det är fin väder, är inte nå avens på den som ligga och sola ute...

 

Men men lev väl...

Av Felicia Hellman Olsson - 5 juni 2013 11:30

Onsdag den 5/6-13

 


Då var man klar med nationellaprovet i matte 2B jisses säger jag bara matte är inte riktigt min starka sida, men nu är det gjort och nu får man vänta och se var resultatet av detta blir de...Troligen inte så bra men det är över nu då iaf. 

 

Och nu så sitter man och kollar på jobb i stor staden Stockholm som undersköterska det finns hur mycket som helst. synd att man inte har något boende då annars så skulle jag söka hur många jobba som helst...

 

Men än så länge blir det min lilla etta här i Söderhamn:) 

 

Lev väl...

Ovido - Quiz & Flashcards