Alla inlägg under maj 2013

Av Felicia Hellman Olsson - 29 maj 2013 11:11

Onsdag den 29/5-13


Jaha nu så sitter man på CFL och studerar lite, efter att ha varit i Vaddö i 2 daga, jag kan bara säga att det var hur fint som helst nere på Vaddö. Så om man vill ha en kulturresa  så kan man åka ner till Vaddö.

Men det är en bit att åka men är fint iaf nu när det är sommar.


Nä nu ska man studera vidare:)


Lev väl..

Av Felicia Hellman Olsson - 21 maj 2013 10:27

Tisdag den 21/5-13


Tisdag morgon så sitter jag på skolan igen, det var minst en vecka sen jag var här sist det känns som att det var två veckor sen men så är inte fallet. Nä nu ska jag försöka att vara lite duktig och plugga lite matte...Håller nu på med statistik de är roliga gerjer de:)

och sen har man hunnit med att söka några jobba oxå, de har helt fantastiskt, jag kallar denna dag för en produktiv dag. Så vå får väl se vad som händer med mig när jag blir vuxen:)


Lev Väl.


 

Av Felicia Hellman Olsson - 20 maj 2013 20:24

Måndag den 20/5-13


Jaha då var denna måndag över och jag har varit i Forsa folkhögskola på intervju för Beroendterapueft de var intressant och kul och de lät intressant när kurförestånadarna informerade oss om vad vi skulle läsa om vi kom in.


Och dessutom så ska man ner till Stockholm på en folkhögskola nästa vecka fast då ska jag på intervju för humanistiska behandlingspedagog, de låte ju hur bra som helst...


Nu är det bara att plugga klart matten och sen får jag väl se vart jag hamnar någonstans:P


Lev väl...


Av Felicia Hellman Olsson - 16 maj 2013 10:34

Torsdag den 16/5-13


Då så ny vaken och kollar på Extreme Home Makeover, sen bli det nog att jag ska laga lite mat för i kväll och i morgon.

Imorgon så är det första morgon passen på typ 6 månader, så det kommer nog att blir lite svårt att kunna sova i kväll...


Så vi ses och hörs

Av Felicia Hellman Olsson - 15 maj 2013 19:29

Onsdag den 15/5-13


Ja då har man kommit hem ifrån S-vall varit där och träffat farmor, min lilla syster på pappas sida och hennes mamma, det har varit en trevlig dag idag. 

Jag inhandlade en klocka, ett par nya gymbyxor och några armband, sen vart det inte så mycket ner än så.

Jag är ganska trött i mina ben och knän, men ska nog ta mig ner till gymmet så blir jag nog lite piggare och lite svettigare:)


Så vi ses och hörs....

Av Felicia Hellman Olsson - 14 maj 2013 22:28

Tisdag den 14/5-13


Jaha då har man jobbar och tjärnat ihop lite pengar då det är inte illa de, elr?? Tror inte de blir bra de här, kollade för någon vecka sen hur många timmar jag kommer att jobba i sommar, vi som är timmisar vi ska väl jobba 75% vilket innebär att vi ska jobba ca 120 timmar imånaden, men jag låg lite mer än så hade 150 timmar det är liksom ca 30 timmar mer än vad jag ska jobba egentigen. Men men jobb är ju jobb, så att det blir bra de här elr???


Men sen i morgon så ska jag åka med mamma upp till Sundsvall, så att vi får väl se vad S-vall har att erbjuda imorgon, hoppas att det blir fint väder...


Så lev väl...

Av Felicia Hellman Olsson - 13 maj 2013 12:27

Måndag den 13/5-13


Jaha sitter på skolan och försöker att får någoting gjort, det har gått men myrsteg men det får framåt iaf. Men nu har jag tagit en liten rast ifrån alla geomti då kollade jag lite för roligt på bilar och jag önskade att jag hade hur mycket pengar som helst så man slapp oroa sig över hur man ska får ut varje månad, men det finns ju en lösning på de oxå. Jobba mycket då lönar det sig i slutet, elr så ska jag kanske köpa mig en liten trisslott man kanske vinner lite vem vet. Kanske får någon miljon de skulle sitta fin fint de...Nä nu ska jag fortsätta med min fina mattetal...


Så lev väl..

Av Felicia Hellman Olsson - 11 maj 2013 14:56

Lördag den 11/5-13


Jaha då ligger man i sängen och vilar en stund innan man ska på jobbet och tjärna lite papperslappar:P Jobbar lite i morgon oxå men då blir det lite med timmar.


Har varit på activ och rört lite på fläsket, de är bra de:) Nä nu ska man vila lite så man orkar köra ett rejs på jobbet.


Så Lev Väl


Ovido - Quiz & Flashcards