Alla inlägg under december 2013

Av Felicia Hellman Olsson - 30 december 2013 16:52

Måndag den 30/12-13

 


okej så har man kommit tillbaka till verkligheten igen efter att sovit bort typ halva dagen efter att ha jobbat kväll och natt, så att nu vet man att man är en människa i alla fall. 

 

Så nu får man se om man blir ledig elr om får jobba:)

 

Peace out

Av Felicia Hellman Olsson - 29 december 2013 18:03

Söndag den 29/12-13

Okej då är man på jobbet ute i Bergvik och kommer att få åka hem och hämta mat sen är det bara att åka ut till Bergvik igen och jobba vidare till kl 7 i morgon bitti. Är man duktig elr så jobbar man som en tok? De är nog båda två tror jag:)

Peace out

Av Felicia Hellman Olsson - 28 december 2013 22:35

Lördag den 28/12-13

 


Okej då har man jobbat och medans man jobbade så såg man ju att Sverige vann över Finland, man får väl säga grattis till svenska landslaget. För vinsten idag. 

Av Felicia Hellman Olsson - 26 december 2013 19:26

Torsdag den 26/12-13

 


God fortsättning på er alla... okej det har varit en konstig jul i år det är inge snö, okej jag har inget behov att ha snö elr att vara hemma över jul...Men men så är det. 

Av Felicia Hellman Olsson - 14 december 2013 20:52

Lördag den 14/11-13

 


Okej idag har man firat mormor för att hon ska fylla 80 år i år, men det var inte de som var frågan jag kollade på aftonbladet och det är några roliga krumelurer som tycker att de ska sno julposten. Hur tråkigt har man inte då? jo man måste ha så himla tråkigt så att ja, råna julposten. 

Men men det finns människor till allting men varför julposten? 

 

peace out...

Av Felicia Hellman Olsson - 13 december 2013 16:57

Fredag den 13/12-13

 


Ja men då är det fredag den 13:e och jag och några vänner har julhandlat, ingen skada sked. Så nu har man alla julklappar klara så att nu behöver man inte stressa med de så att de är ju skönt. Och jag får väl se om man ska jobba elr om man inte får fira jul...

 

Peace out

Av Felicia Hellman Olsson - 11 december 2013 17:50

Onsdag den 11/12-13

 

Ja men dåså då var denna arbetsdag över då, jobbet ett dagpass, de är inte så vanligt att gör jobbar dagpass men vad gör man. Jo man tar de man får och då om man får dag turer så är det bara att tacka ja. Och sen se o manfår jobba:P

 

Nä nu ska man ta och vila på maten:)

 

peace out

Av Felicia Hellman Olsson - 4 december 2013 19:57

Onsdag den 4/12-13

 


Ja då är man hemma efter en timmes funktionell styrka och jag är ganska elr väldigt slut som människa. Kommer nog får lite träningsvärk imorgon, men hoppas att det blir en skön träningsvärk så att jag inte kommer att halt upp och ner för trapperna på Linden i morgon kväll. Men de kommer nog att fungera.

 

Men saker som gör mig irriterad, de är att är en app på min min mobil som laddas ner utan att jag har ladda ner den. Är det jag som är helt konstig i mitt lilla huvud är det är det min mobil som är konstig? 

Det är sjuk irriterande att det är en app som laddas ner utan att man laddar ner de...

 

Peace out..

Ovido - Quiz & Flashcards