Alla inlägg under juli 2013

Av Felicia Hellman Olsson - 31 juli 2013 12:25

Onsdag den 31/7-13

 


Jaha idag tänkte jag allt åka till Stenö för att få lite färg, men icke sa nicke visst att det är sol men det är moln på himlen som jag inte tycker om, jag hade tänkt att sola idag jag men det gick inte de. Men men jag får ta de en annan gång när det är fin väder=) 

 

Lev Väl 

Av Felicia Hellman Olsson - 30 juli 2013 19:56

Tisdag den 30/7-13

 

Jaha okej idag jobbade jag dag och det var ett tag sen nu som man jobbade en dag tur, så det var lite jobbigt att komma upp i morse men när jag kom till jobbet så gick det som en dans, som vanligt när jag jobbar elr för det mesta går det som en dans:)

 

Och nu så har jag 4 dagars ledighet, det känns skönt de så att jag hoppas att vädret håller sig i skapligt bra läge så att man kan sola....Så att vi ses på jobbet på söndag kväll:)

 

Lev Väl...

Av Felicia Hellman Olsson - 26 juli 2013 00:09

Fredag den 26/7-13

 


Jaha detta var ju roligt jag och några arbetskamrater för några dagar sen och pratade när vi hade rast på jobbet och vi kom på att det var bara 5 månader kvar till jul. 5 månader det är ingenting de är snart höst mina vänner lite skade glädje eftersom att det ha varit fin väder i 2 dagar nu men 5 månader, kom igen det är snart höst, vi har inte riktig haft en så sommar som vi kanske skulle ha behövt.  Eller?

 

Kanske är dags att kolla på julklappar snart så att man är ute i god tid...Elr inte kan nog vänta några månader kanske:) Men hoppas att vi iaf får sol nu så man kan få lite D-vitaminer:)

 

Lev Väl...

Av Felicia Hellman Olsson - 16 juli 2013 17:27

Tisdag den 16/7-13

 

Ja Stenö hela dagen i dag då, blåste lite kallt men det gör inget eftersom att det var ju sol, och jag har tyvärr brännt mig lite på baksida lår så att sitta de gör lite ont men som sakt jag lever ju i allafall de är väl som är huvudsaken...

Mem ska jobba i morgon får väl se hur lårena känner sig, hoppas att de mår bra:) ingenting är ju omöjligt.. 

 

Lev Väl...

Av Felicia Hellman Olsson - 14 juli 2013 13:42

Söndag den 14/7-13

 

Nu så väntar man bara på att man ska börja sitt natt pass och de kommer att blir spännande de för förra gången jag jobbade natt då satt jag på vak. Nu är det lite annorlunda nu ska jag får springa på larm och gå ronder. Lite nervöst och lite spännande men det kommer att gå bra:) 

 

Så nu ska jag åka och förbereda mig med lite saker inför mitt nattpass så hörs och syns vi i morgon kväll, då blir det ett kvällspass.

 

Först ett nattpass som jag kommer att gå av i morgon bitti och sen ett kvällspass vilken dag:) Min dag är gjord i morgon...

 

Lev Väl... 

Av Felicia Hellman Olsson - 13 juli 2013 21:00

Lördag den 13/7-13

 

Ja nu var det längesen som jag skrev, men jag har solat så att nu är man brun och fin, men sen så har jag jobbat natt och jag kan bara säga så här att, vara på jobbet i ca 15 timmar de sliter men men vad gör man inte för jobbet?? Vem annars ska hålla ställningarna på jobbet?? 

 

Men nätter skulle jag kunna fortsälla med, kvällar och nätter. Men de finnas alltid för- och nackdelar med allt i denna värld...De kommer vi inte att komma ifrån, men det är väl hur vi hanterar de...

 

Nä nog pratat om de i dag har jag och en vän varit ner på Gräsö Camping med en vän, vi träffade min pappa som jobbar där, och se så solade vi lite gran:)

 

Nä nu mina kära vänner nu ska jag försöka att hålla mig vaken så läge som möjligt för att det blir nattpass i morgon:)

 

Lev väl...

Av Felicia Hellman Olsson - 8 juli 2013 10:29

Måndag den 8/7-13

Idag så hade jag tänkte åka och sola eftersom att det var så himla varmt igår men icke sa nicke. Så bar inte fallet det är molnigt vist det är soligt men det är inget väder att solaa i:-(
Men men är ju ledig i morgon oxå så hoppas att det är solig så man kan sola lite:-)

Så lev väl...

Ovido - Quiz & Flashcards