Alla inlägg under augusti 2013

Av Felicia Hellman Olsson - 31 augusti 2013 22:24

Lördag den 31/8-13

 


Okej då har jag gjort mitt 5 pass av 6 pass, är ganska bra jobbat de, tycker jag iaf. Men det tråkiga är att i kväll så är det lyskväll i den lilla staden söderhamn men det regnar inte kul trodde i min vildaste fantasi att man kunde får kolla på lite ner på staden men de ville vist inte vädret då får jag väl hoppa  i säng och kolla lite på tv elr kolla på film elr så får jag väl lyssna på spotify innan jag somnar:) Men hoppas nästa år när det är lyskväll att det är fin väder så att man kan kolla lite, de vore trevligt....

 

Lev Väl...

Av Felicia Hellman Olsson - 23 augusti 2013 22:14

Fredag den 23/8-13

 


Jaha då har man kommit tillbaka till verkligheten efter 3 dagars ledighet, känns ganska skönt att komma tillbaka faktiskt. Skönt att träffa lite arbetskamrater. Och dessutom så är det strömmingsleken i helg, kul för dom som bor nere på stan...Elr inte skulle inte ville bo nere på stan när det är strömmingsleken elr crusing.
Nä det är bra att bor där jag bor nu...

 

 

Lev Väl...

 

Av Felicia Hellman Olsson - 21 augusti 2013 15:18

Onsdag den 21/8-13

 


Jaha då var jag ett år äldre då och man säger att man blir klokare med åren men jag vet inte, känner mig inte alls klokate nu än vad jag var förra året men kanske har blivit klokare än dårå. Fast att jag inte vet om de vem vet?? Det åter står att se...

 

Nä nu ska jag hitta på något kul jag...

 

Lev Väl...

Av Felicia Hellman Olsson - 5 augusti 2013 17:04

Måndag den 5/8-13

 


Ja idag elr det var i morse när jag klev upp för att åka till jobbet att hur morgon trött jag har blivit men sen när jag hade kommit i gång på jobbet man hade fått gått lite, så kommer man ju igång men just de här men att gå och lägga sig efter att man har gått till kl 22,00 på kvällen och sen gå på ett pass på dagen. Jag är så trött på morgonen men sen när man har sprunit en stund så är man pigg igen elr iaf i huvudet men inte i fötterna=)

 

Nä nu ska jag lägga mig i soffan en stund och kolla lite på tv sen blir det lite mat:)

 

Lev Väl....

Av Felicia Hellman Olsson - 3 augusti 2013 21:44

Lördag den 3/8-13

 


Ja men då är man hemma efter att ha varit i Stockolm och kollat på Pride paraden, och var det inte Lasse Berghagen som sjöng "Stockholm i mitt hjärt"? Det är nästan lite så, skulle lätt kunna flytta dit men som sakt de är inte bara att flytta heller det är ganksa så mycket runt omkring oxå som ska fixas ocg trixas. Men drömman får man, så i mitt nästa liv då ska jag bo i Stockholm ingen snack om saken, de kan ni sätta er på Stockholm blir de i mitt nästa liv=)

Elr blir? USA är inte heller fy skam skulle kunna flytta dit oxå...Men men ska nog jobba lite till innan jag kommer att flytta så Söderhamn får stå ut med mig ett tag till men sen så. Sen ska jag flytta:)

 

Så Lev Väl...

 

 

Av Felicia Hellman Olsson - 1 augusti 2013 16:43

Torsdag den 1/8-13

 


Ja jag säger bara välkommen till svenska sommar, de här är väl typiskt svensk sommar molningt och regn. Trodde när jag vakande i dag efter att jag hade jobbat natt att det skulle blir fint väder men nej de ville inte väder gudarna.

Jag kanske glömde att dansa sol dansen i natt, ska komma i håg de nästa gång jag ska jobba natt att jag ska dansa sol dansen så att man kan sola och bada=)

 

Lev Väl... 

Ovido - Quiz & Flashcards