Alla inlägg under oktober 2013

Av Felicia Hellman Olsson - 31 oktober 2013 19:24

Torsdag den 31/10-13

 

Jaha men dåså nu sitter man och kollar på Scooby - Doo maraton, och har vist lite godispåse bervid mig kan inte blir så mycket bättre än så här...Elr jo det kan det väl men Scooby Doo och lite godis de är ganska bra de:)

 

Så Puss i ljumskarna på  er...

Av Felicia Hellman Olsson - 29 oktober 2013 11:56

Tisdag den 29/10-13

 


Jaha idag trodde jag att jag skulle få vara ledig men så är inte fallet, ska in och jobba ikväll. Fantastiskt att man får jobba så att nu är det nog dags att duscha och äta lite lunch sen blir det jobb:)

 

 

Av Felicia Hellman Olsson - 28 oktober 2013 23:21

Måndag den 28/10-13


Jaha då har man gjort lite nytta idag då, såg att jag inte skulle jobba på 3 dagar men jag hoppas att man får lite mer jobb så att man inte blir allt för rastlös, men det nog bra i slut änden:)


Nä nu blir det lite fim så ses vi i morgon någon gång:)


Puss i ljumskarna på er alla...

Av Felicia Hellman Olsson - 26 oktober 2013 18:55

Lördag den 26/10-13

 


Okej idag var jag på Activ igen, var lite öm i armarna ifrån igår, men var på igen som det sk vara och dessutom så hade jag en liten dejt med Drois:) vi hade en bra liten dejt de ska vi ha igen, så att nu ska jag ta det lugnt mednas de andra kanske går på halloween. 

Det blir nog en film kväll:)

 

Så puss i ljumskarna på er

Av Felicia Hellman Olsson - 25 oktober 2013 17:38

Fredag den 25/13-13

 

Då har man varit på Activ och svettas lite, och nu är jag förtjänt av lite mat och sen ska jag slänga upp bena i soffan. Och jag hoppas att det kommer vara någon bra film elr nå annat bra att kolla på... 

NÄ nu hungrar jag i ihjäl, okej dör gör jag väl inte men hungrig är jag:)

 

Puss i ljumskarna på er...

 

Av Felicia Hellman Olsson - 19 oktober 2013 12:48

Lördag den 19/10-13


Jaha men idag så varkande jag faktiskt med lite träningvärk och de är inte många gånger man har gjort de, men skönt var de. Ska faktiskt i morgon kväll, undrar hur slut man kommer att vara dårå?) okej vill nog inte veta de.

Det är väl den hära sköna tränings värken som jag vill ha iaf, inte den hära tränings verken som man kanappt kan sätta sig på en stol, den träningvärken har man ju haft några gånger men "Me don´t like" nä en skön träningsvärk ska det vara.

Men men kanske väknar på måndag morgon och har hur mycket träningsvärk som helst de vet man inte heller, men då vet jag iaf att jag har tränat...


Nä puss på er så hörs vi i morgon...


Av Felicia Hellman Olsson - 17 oktober 2013 18:00

Torsdag den 17/10-13Jaha idag skulle det vist blir snö, men det är ingen snö idag hoppas att det inte blir nå snö tills jag har hunnit på med vinterdäcken. Men men det vet man aldrig hur det blir med den saken. Det kanske kommer i morgon bitti när jag ska åka till jobbet, kommer att jobba ett dagpass, på kanske 2 månader så det kommer att kännas i morgon bitti när man ska kliva upp kl 06.00 istället för kl 09.00 på morgon en liten skillnad. Så puss i ljumskarena på er alla

Av Felicia Hellman Olsson - 10 oktober 2013 17:04

Torsdag den 10/10-13

 


Okej nu är det så här när jag var och körde idag för att jag skulle uträtta lite säker på stan, 
och jag strår och väntar vid en rondell, hur svårt kan det vara att slänga påblinkisen??  Det verkar vara hur svårt som helst i denna lilla stan Söderhamn. Men hur svårt är det är det egentligen?? ibland undrar jag om de glömmer bort att man har blinkers på bilen, elr är det bara en lathet elr? 

 

Jag fattar ärligt talat inte, men de kanske är en såndan sak som man inte ska förstå heller. Visst att det inte är en sån stor grej, men jag blir lika irriterad när jag kör när de andra bilisterna inte kan visa vart de ska någonstans. 

Det kanske bara är jag som blir irriterad på de jag vet inte...

 

Nä puss i ljumsken på er alla. 

Ovido - Quiz & Flashcards