Alla inlägg under september 2014

Av Felicia Hellman Olsson - 28 september 2014 22:08

Söndag den 28/9-2014


Ja då är det dags för nattarbete, ganska skönt med att jobba natt tycker jag då, det är en helt annan atmosfär när man jobbar natt, men men det är inte alla som tycker om att jobba natt men jag är den som tycker om att jobba natt i alla fall men det är väl nu när man orkar att jobba natt.

 

Men sov så gott...

 

Lev Väl. 

Av Felicia Hellman Olsson - 23 september 2014 11:17

Tisdag en 23/9-2014


Ja nu på morgonen så har man fixat broksoket på bilen och det tog tid,  men nu funkar handbromesn som den ska i allfall. 

Så  i morgon så blir det bilprovningen för omprovningen.

 

Lev väl...

Av Felicia Hellman Olsson - 16 september 2014 12:31

Tisdag den 16/9-2014


Shit nu när jag kollade på klockan så kom jag på att jag har inte har sovit sen kl 20.30 i går kväll visst jag sov i 30 minuter men sen så har jag varit vaken sen kl 20.30 i går kväll och jobbat natt nu har man försökt att göra några matte tal i boken så att man gör lite nytta i denna värld...

 

Och mitt upp i de så har vi bytt regering får väl se hur de kommer att gå, det går liksom inte att missa att vi har bytt regering, varje gång när det är nyheter så är det om regeringen elr om man kolla på expressen elr aftonbladet.

Det finns mycket att säga om vår regering är det inte att Sverigedemokraterna är andra största parit så är det att det är massa människor som ska hoppa av....

 

Lev Väl...

Av Felicia Hellman Olsson - 8 september 2014 14:05

Måndag den 8/9-2014


Jaha okej då sitter man här på skolan och man ska snart ha matteprov, och dessutom har jag jobbat natt, så att just nu känds det som om att matteprovet kommer att sluta på ett sätt och de är i katastrof men men ska försöka att värman upp de få hjärnceller som är fortfarande vaken och få se om de vill göra ett matteprov...

 

Lev Väl.

Ovido - Quiz & Flashcards