Alla inlägg under september 2013

Av Felicia Hellman Olsson - 19 september 2013 11:45

Torsdag den 19/9-13


Nu är jag var ute och var in i en rundell och samtidigt kom det en bil från höger som skulle för allt i denna värld in i rondellen före mig alltså de göra mig ganska så irriterade på denna lilla stad att man inte kan ta det lugnt och hålla sig till trafikreglerana men icke sa nicke. Fort in i rondellerna ska man, men det är ju söderhamn som man bor i...De är så irriteraden...

 

Men nu är det så här att jag vill jobba men samtidigt så vill jag plugga så att nu är det beslutsångest på en hög nivå. Skulle villa jobba men samtidigt vill jag plugga vidare, vet inte riktigt hur jag ska göra men får väl se hur jag ska göra...

 

 

Av Felicia Hellman Olsson - 17 september 2013 12:34

Tisdag den 17/9-13

 


Ledig i dag det är ganska skönt ändå att vara ledig en dag och sen går på jobbet dag en efter, jag sna ner till CFL och söka några kurser till i vår, ska hoppa på matte igen och sen tror jag att jag ska söka engelska b, men jag vet inte riktigt om jag sak ta egnelska b men jag tror de, de är ju bra att ha iaf. Så att så blir det gör matte och engelska blir nog bra de:)

 

Nä puss i ljumskana på er

 

Av Felicia Hellman Olsson - 12 september 2013 17:51

Torsdag den 12/9-13

 


Ja idag är man ledig känns ganska skönt faktiskt men ska jobba i helgen, det är alltig roligt och jobba men att vara ledig oxå. 

Så att idag så har jag inte gjort så mycket tagit det lugnt träffat en vän och sen har vit paratat sen har jag inte gjort så mycket mer. Ka vara sköbt de oxå att itne göra så mycket...

 

Så puss i ljumskarna på er... 

 

Av Felicia Hellman Olsson - 11 september 2013 22:13

Osdag den 11/9-13

 


Ja ni nu är jag ledig fram till fredag kväll, jag kommer inte göra så mycket i morgon ska nog ta det lugnt och vila mina små fötter elr små och små har typ 36 i sko storlek. Så jag jag har förtjänat en dag ledighet iaf hoppas jag iaf.

 

Men som taget ur luften gud vad många poliser det var i lilla Söderhamn, har de fått mer pengar och mer poliser till söderhamn??? fattar ingenting, men de är väl sånt som man inte ska fatta heller antar jag. Konstigt tycker jag iaf att helt plötsligt kryllar det var poliser, men men det finns väl ett syfte med de oxå fast att jag inte fattar de, ska nog inte fatta de heller...

 

Nä nu ska jag slänga upp mina små fötter i min sköna dubbelsäng och sova lite...

 

Så puss i ljumskarna på er.

Av Felicia Hellman Olsson - 10 september 2013 22:46

Tisdag den 10/9-13

 


Nu du är det inte många pass kvar till jag är ledig en dag, det är bara i morgon kväll sen är det ledig en dag det kommer att kännas skönt att veta att man är iaf ledig en dag i veckan men jag ska inte klaga jobba ville jag men det vart nog kanske lite för mycket med 7 dagar i sträck. Men men pengar ska inte men pengarna försvinner lika snabbt igen. Me don't like. Men ju mer jag jobbar ju mer pengar kommer det in på min konto det låter fakttiskt ganska bra de iaf för mig. 

Men att vinna någon elr några miljoner skulle inte sitta fel de heller, ska nog kanske köpa mig en lite lott i morgon och försöka skrapa i hop lite mer pengar:)

 

Så puss i ljumskarna på er alla

Av Felicia Hellman Olsson - 9 september 2013 22:01

Måndag den 9/9-13


Då var man hemma igen då efter en hård arbetsdag elr hård var den inte heller den var lagom, elr det beror nog på var man definierar lagom. Men det gick bra alla är där de ska vara så de blir nog bra. 

 

Men jag tänkte på de nu när jag åkte hem vad mörkt det har blivit tyckte nyss att det var sommar, men sommaren försvann så snabbt, kommer nog att blir en tidig vinter och det kommer nog blir mycket snö.

Så att bara så ni vet så är det 3 månader kvar till jul, hur kul var de då?? Typ inge kul alls, kanske är dags att kolla efter julklappar så att man är ute i god tid innan all jul handling ska göras, tycker inte om att handla julklappar i sista minuten men likt förbannat så är man i sista minuten ute och handlar julklappar.

Mycket kläder har man på sig och varmt är det inne i affärerna och det är en och samma jullåtar som spelas i varje affär, jag fattar inte hur personalen orkar med samma låtar dag in och dag ut. NÄ då är det bättre att jobba som uska för er som inte vet vad uska så står det för undersköterska. Så får man lite variation i sitt arbete elr nästa jämt i alla fall.

 

Nä nu har jag skrivit allt ifrån jobbet till jul, vilken över gång men så är livet, nä nu tor jag att jag ska lägga mig och ladda batterierna tills i morgon, vad tycker ni???

 

Så puss i ljumskarna på er alla





Av Felicia Hellman Olsson - 8 september 2013 22:03

Söndag den 8/9-13

 


Jag har faktiskt kommit på mig själv att just nu har jag ner räkning av dagar tills jag får en dag ledigt sen så är de på att göra sin tjänstgöring. Någon måste ju hålla ställningarna i kommunen:) Nä då jag är bara glad över att man får jobba, men 7 dagar i sträck är kanske lite att ta i men jag lever ju iaf de är väl huvudsaken och att jag får jobba de är inte fy skam. 

Nä nu ska man vila upp dig inför i morgon dagens jobb de är inte illa de, att veta att man får jobba och att man får in pengar på kontot. De är inte illa de...

 

Så puss i ljumskarna på er alla 

Av Felicia Hellman Olsson - 7 september 2013 22:22

Lördag den 7/9-13

 


Ja men dåså nu är denna dag gjord då och jag har gjort 3 pass av 7, så på onsdag kväll då är den sista passet efter 7 dagar. Kommer nog att kännas lite kostigt att inte gå till jobbet på torsdag då man har jobbar i 7 dagar i streck. Men men det är ju pengar och tid till mig så för mig är det ju bara bra, man ska inte klaga över att man har jobb. Det finns nog dom som vill ha ett jobb men inte får heller, elr så finns det dom som inte vill jobba heller. 

 

Men men var till bemanningen för någon dag sen och sa att jag kunde jobba nätter så nu hoppas jag iaf att jag kan får lite nätter eftersom att jag inte kan somna efter att jag har jobbat ett kvällspass. Så nu håller jag tummarna och tårna att bemanningen ringer elr smsar och frågar om jag kan jobba nätter:) Me Like...

 

Så puss i ljumskarna på er...

Ovido - Quiz & Flashcards