Alla inlägg under november 2013

Av Felicia Hellman Olsson - 28 november 2013 22:08

Torsdag den 28/11-13

 


Ja men dåså är jobbet avklarat, och nu kollar man på film får väl se hur länge man blir upp. Som tur är jag ledig i morgon men på lördag blir det dubbelpass. 
Sen jobbar man ute på Linden på söndag  sen är man ledig.

 

Peace out...

Av Felicia Hellman Olsson - 26 november 2013 21:54

Tisdag 26/11-13

 


Då har man fått några inbokade turer på Linden och sen några nätter på Balder, kan det bli bättre? 

nä nu ska jag kolla lite på Paradise Hotel så vi ses...

 

Peace out...

Av Felicia Hellman Olsson - 25 november 2013 16:21

Måndag den 25/11-13

 


Ja vad har man gjort idag då? jo har varit på gymmet och kört lite ben, kan säga så här att det känns reda. Undrar hur det kommer att kännas i morgon, okej vill nog inte veta eftersom att man ska jobba imorgon kväll. Men de ska man väl kunna klara av hoppas jag. 

 

 

Peace out. 

Av Felicia Hellman Olsson - 23 november 2013 22:02

Lördag den 23/11-13

 


Okej nu har jag grublat på en sak elr så ska jag kallade de för beslutångest, vet inte om jag ska plugga till min barndoms drömjobb vilket är att blir brandman  elr om jag ska plugga vidare inom vården.

Så vet inte riktigt hur jag ska göra...

 

Peace Out

Av Felicia Hellman Olsson - 22 november 2013 22:05

Fredag den 22/11-13


Jaha dåså nu finns det lite snö på marken och det skulle vara mysigt  om det kunde komma lite mera men inte allt för mycket, det får kolla lite mer men inte så mycket pass mycket så man knappt kommer fram med bilen. Men det det skulle inte förvånad över att det skulle komma några meter snö, skulle inte förvåna mig.


Peace out...

Av Felicia Hellman Olsson - 19 november 2013 17:52

Tisdag den 19/11-13


Dåså då har man fått en förfrågan från bemanningen om jag ville jobba ett pass inom LSS:en så det kommer att blir spännande att pröva på LSS:en. Kommer nog gå bra, kommer kännas lite konstigt att gå till jobbet utan att byta om till arbetskläder...

 

Peace out...

Av Felicia Hellman Olsson - 13 november 2013 17:31

Onsdag den 13/11-13

 


Nu ni håll i er, för er alla som känner mig så vet ni att jag är inte de största fanet av att städa men nu ni håll i er, jag städar och jag har tagit fönsterna. 

Medan jag håller på att städar så lyssnar man ju på lejonkungen, kanske inte de bästa kombinationen men de funkar jag lovar. Så nä nu ska jag fortsätta så att jag inte tappar gnistan någonstans... 

 

Peace out

Av Felicia Hellman Olsson - 12 november 2013 15:36

Tisdag den 12/11-13

 


Ja då men dåså har man varit i huddik, tanken var att jag skulle kolla på julklappar det är bra att vara ute i god tid, men grejen är så här att den dyraste grejen var vist till mig:) så att det blev iaf en julklapp de är inte fy skam men det är några julklappar kvar:)

 

peace out

Ovido - Quiz & Flashcards