Alla inlägg under juli 2014

Av Felicia Hellman Olsson - 22 juli 2014 19:32

Tisdag den 22/7-2014


Kom på att tänka på en sak jag kanske ska ta tjuren i hornen och försöka att klara matte b eller som de heter nu förtiden matte 2. 

Vad kan jag förlora? Kan får ett F i värsta fall men det har jag nu också så att jag kommer kanske att plugga till hösten igen vem vet?

 

Men jag kommer att stå fast vid att jag kommer att söka till brandman till våren de är iaf värt ett försök, i värst fall om jag inte kommer in så är de inte hela världen men det skulle vara kul:)

Av Felicia Hellman Olsson - 21 juli 2014 17:27

Måndag den 21/7-2014


Shit nu var det längesedan man skrev och dessutom så har är det snart slut på sommaren och om min lilla räkning är helt ute och cyklar så är det typ 5 månader kvar till december så att denna sommar har gått väldigt snabbt...

Helt otrolig att tiden kan gå så fort men men, men de är livet...

 

Lev Väl...


Av Felicia Hellman Olsson - 1 juli 2014 22:04

TIsdag den 1/7-2014


Idag när jag var på gymet så kom jag och tänka på att det står så mycker om att man ska träna för att se yngre ut. För det första så nu utgår jag bara ifrån mig själv men jag kommer inte att kunna se ut som när jag var i 13 års ålder igen. Jag tränar för att jag ska bli äldre, för att jag ska kunna orka med de jobb shar och de jobb som jag kommer att skaffa mig i framtiden.


Så att jag tränar inte för att bli yngre jag tränar för att bli äldre...


Lev Väl.

Ovido - Quiz & Flashcards