Alla inlägg under mars 2013

Av Felicia Hellman Olsson - 30 mars 2013 14:07

Lördag den 30/3-13

Ja då är det tjänstegöring om ca 25 min och man får ju extra mycket mu när det är stor helg. Får väl se om man går jobba imorgon oxå då elr om man sla vara hemma. De är ju frågan.
Så jag håller tummarna att man får jobba imorgon oxå:-)

Så lev väl...

Av Felicia Hellman Olsson - 25 mars 2013 11:40

Måndag den 25/3-13


Ja men då sitter man här på skolan och försöker att få någonting gjort ska göra och dessutom så är det ju sol ute och då sitter man inte och försöker att få någonting gjort.

Så ska försöka att plugga så snabbt som möjligt och sen få kunna vara ute i solen resten av dagen, men får se hur blir med den saken, men vet aldrig hur länge man blir kvar på skolan.


Men i helgen så har man jobbat och slitit, och pengar in på konto de är alltid kul när lönen kommer, men sen har jag fått gjort en schema på Enriset skönt att ha en stadig grund på jobb, nu kan man faktiskt planera lite bättre i min lilla vardag.

Eller de enda man gör de är ju plugga, jobba och sova de är ju typ de jag gör men visst finns det allt undantag, men undantag finns över allt.



Så Lev väl.

Av Felicia Hellman Olsson - 16 mars 2013 17:36

Lördag den 13/3-13

 



Jaha då har man varit ner i Gävle på lite shopping, blev inte så mycket med det blev lite gran iaf, det är lite konstigt de här med att med att shoppa. 

Om man inte ska ha något när man åker och handlar då minsann allt saker, men om ska ha något så hittar man inte de man söker, så är det för mig iaf. 

 

Men så är det här i livet...

 

Så Lev väl 

Av Felicia Hellman Olsson - 14 mars 2013 16:21

Onsdag den 14/3-13

Ja men då är man på tjänstegöring. Ska tjänsegöra hela helgen hur nice är inte de då?
Mer turer till mig och större blir plånboken:-)

Så lev väl

Av Felicia Hellman Olsson - 12 mars 2013 10:35

Tisdag den 12/3-13


Ja imorse fick man ett sms om jag kunde jobba, ja men visst kunde jag de, fick turen och kommer att vara på Åsgården i kväll, skönt med lite omväxling i tillvaron, mer pengar i på kontor i april.


Och desstuom så är det inte långt kvar tills man kan söka högskolor, och jag kommer vara på hugget, söka så många utbildningar som möjligt. Men som alltid så har man ju en plan B har även sökt tjänster här hemma utifalla att man inte kommer in på nå utbildningar.


Men de hoppas jag att jag kommer in på dom utbildningar som jag kommer att söka:)


Så Lev väl


Av Felicia Hellman Olsson - 11 mars 2013 21:18

Måndag den 11/3-13

 


Ja idag så försvann viner frillan och kommar frillan formades, det är ganska skönt att ta lite hår, elr så lite hår var det inte det var ganska så mycket som försvann. Men skönt var det iaf.

 

Och dessutom så har jag tjänstgjort i helgen inte illa de, tre dagar i sträck, så att nu sitter jag och väntar på att Bemanningen ska skicka ut fråga om man kan jobba. 

Mendans jag vänatar så pluggar jag, roligt liv man har, de ända jag gör är typ sover, pluggar, jobba. Liver är underbart ibland:)

 

Så Lev väl

Av Felicia Hellman Olsson - 6 mars 2013 18:17

Onsag den 6/3-13

 

Ja idag har jag varit hemma och pluggat med ska nog till skolan och plugga lite, får väl se hur mycket man kommer att fatta av matten. Men det kommer nog att gå bra. 

och de är bara nio dagar kvar tills man får ansöka till högskolor, nu ni är man på hugget, så här på hugget att gå på högskola de på hugget har jag nog aldrig varit tror jag på mina 23 år, elr de kanske jag har men inte som jag kommer ihåg iaf. 

 

Så att Lev Väl...

Av Felicia Hellman Olsson - 5 mars 2013 14:06

Tisdag den 5/3-13


Jaha då sitter jag på skolan och kämpar med min lilla mattebok elr så liten är den inte, håller på just med "Ekvarioner och ekvationssystem" låter väldigt roligt elr det är ganska svårt men de får gå ändå, min lilla hjärna tar just nu in ganska mycket information som den knappast trodde att de skulle behöva ta in. Och desstuom så är sportlov, ganska bra jobbat de:P


Och desstuom så har jag ringt till kommunal och frågat om jag får nå A-kassa fast att man pluggar, och självklart så är det papper till förbannelse som man ska skicka in. Och vi skulle gå mot ett pappersfritt samhälle.

Ja men elr hur trodde du ja, vårt samhäller kommer aldrig bli fri av papper, det kommer alltid att finnas papper, skuller inte förvåna mig om några år så kommer vi inte ha någon skog, så att kul då.


Så att Lev väl.













Ovido - Quiz & Flashcards