Alla inlägg under juni 2014

Av Felicia Hellman Olsson - 30 juni 2014 22:41

Måndag den 30/6-2014


Jag hade verkligen höga förhoppningar på att tjärna lite pengar i allafall på tutbinggon men nej, hon som satt och ropade ut alla dessa nummer sa ju varje gång fel nummer, och dessutom så lät hon när hon sa nummerna sista vändan "nu vill jag hem till min man och just nu orkar jag inge mer" de var exakt så kände jag mig när jag varken vann elr fick sidovinst...


Tror att jag ska börja göra om reglerna på alla tutbingon, elr så ropar jag ut nummrena de lät nästan ännu bättre:)


Lev Väl...

Av Felicia Hellman Olsson - 29 juni 2014 21:59

Söndag den 29/6


Okej idag var jag på activ (gymet) och jag var på ett grupp pass, Core boll de låter lite kontist när man hör de för första gången, jag tyckte också att det lät konstigt men det fantastiskt roligt, det är fantastiskt farmkallande av huvudvärk, vet inte vad de kan bero på..Kan de bero på att jag tog i för mycket elr att ja jag vet inte....

Hursom helst roligt vara de i allafall. För som inte har prövat gör de man ser lite fåning ut men fåning ser man ut när man springer oxå så att det är inge fara...


Lev Väl...

Av Felicia Hellman Olsson - 26 juni 2014 17:43

Torsdag den 26/6-2014


Då har man gjort mat till imorgon då är det dags att jobba lite. Men apropå ingenting igår var jag min syster och två vänner till henne. Till Järvzoo gissa om man fick tillbacka en massa minnen sen man var liten.

Kände idag när jag vaknade imorse att jag hade lite ont i mina vader, men det var värt de:)


Lev Väl. 

Av Felicia Hellman Olsson - 18 juni 2014 19:16

Onsdag den 18/6-2014


Okej nu är det så här att för er som känner mig vet ju att jag är dyslektiker och jag är inte ett fan av att läsa böcker, men förra fredagen så köpte jag en bok de är inte illa de och dessutom så hade jag läst ute den på söndag samma vecka. 

Och nu är jag inne på andra boken i serien, vem kunde tror att jag skulle börja köpa böcker??? Inte jag. nä nu ska jag laga mat tills i morgon för att man ska ju jobba hela sommaren...Så att sommaren kommer förmodligen bli kort:)

 

Lev Väl...

Av Felicia Hellman Olsson - 10 juni 2014 01:17

Tisdag den 10/6-2014


Ändrade planer jag har sökt beteendevetarelinjen i Uppsla för nu i höst men planerna har ändrats klarade dock inte matte 2 elr matte B som jag säger. 

Så att då kommer jag i stället för att plugga nu i höst att försöka att jobba så mycket som möjligt och jag ska söka till brandman istället. 

 

Varför just brandman? 

Jo brandman har varit mitt drömjobb sen jag typ gick på mellanstadiet så att nu när jag inte vart godkände i matten då får man ta fram reservplan B. Så att nu är det bara att fokusera på att jobba och träna och sen se vad det kommer att bli. 

Brandman eller jobba som Usk (undersköterska). Who knowes:)

 

Lev Väl....

Av Felicia Hellman Olsson - 6 juni 2014 19:57

Fredag den 6/6-2014


Okej idag när jag och en vän skulle gå över ett övergångsställe som låg vid en rondell och då fattar jag inte att som bilist inte saktar ner när man för det första vet att det finns övergångsställen, jag och min vän fick ta ett liten stuck för att denna person inte kan sänka farten och att förmodligen såg personen oss. Det finns någonting som heter koncentration

Men inte så konstigt att det är mycket olyckor på övergångsställen...

 

Lev Väl. 

 

Av Felicia Hellman Olsson - 5 juni 2014 21:49

Torsdag den 5/6-2014


Okej när jag stod utan för gymet idag så skulle jag ringa till en kvinnlig vän för att jag skulle fråga henne en sak så när jag ringde så förväntade jag mig att det var min vän, men de slutade med att det var en man som svarade, fick en lite chock, var liksom inte riktigt förberedd på att en man skulle svara när jag var så inställd på att det var min kvinnliga vän som skulle svara. 

Men men ska väl ha lite små  positiva chocker i vardagen. 

 

Lev Väl...


Av Felicia Hellman Olsson - 5 juni 2014 11:06

Torsdag den 5/6-2014


Ja då har jag gjort nationella prov i matte det kändes bra men det var ett svårt nationellt prov, hoppas att jag blir godkänd iaf, får nog domen på Tisdag tror att jag ska ta en sobril innan så att jag blir lugn, nä då ingen sobil för mig.

 

Men jag hoppas att jag bli iaf godkänd...

 

Lev Väl...

Ovido - Quiz & Flashcards